Ik ben internet aan het afstruinen voor een leuke goede luiertas. Nu kwam ik een luiertas tegen en dacht wauw!!🥰 alleen de prijs... Wie is er bekend met de tassen van Baere Amsterdam?
https://baereamsterdam.com/
Mijn zusje heeft afgelopen december de Kraanvogels besteld en ik de Koraal gister 😍 die van haar is in ieder geval prachtig dus ben benieuwd naar die van mij
Heeft iemand de ‘parel’? Ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt is en of hij niet te wit is. Twijfel tussen parel en koraal.. heb een zwarte kinderwagen
Ik kreeg vanmorgen een mail van WIJ want die bestaan 50 jaar en die hadden een actie met Baere.
Niet mega maar je krijgt €15,- korting met deze code: WIJ50jaar
Wel alleen de eerste 50 bestellingen zag ik
Ik heb een luiertas echt nooit gebruikt. Altijd een klein rugtasje bij me met naam van kind. Enkele keer met een hele dag weg/ een weekend weg heb ik t gebruikt.. 😅 zou er over nadenken of je een grote tas bij je altijd handig vind, want als je het niet gebruikt is het wel zonde
Ik heb een luiertas echt nooit gebruikt. Altijd een klein rugtasje bij me m ...
Grappig hoe het kan wisselen per persoon haha. Wij hadden een rugzak als luiertas. Echt nooit gebruikt. En ik gebruik juist altijd een grote tas destijds van lieffies geloof ik. En daar gooi ik alles ik
Voor degene die nog geen keuze hebben kunnen maken (net als ik 🫣)
Ik zag gisteren op hun Instagram een voorproefje dat er nieuwe stoffen aankomen. Weet alleen niet vanaf wanneer
Voor degene die nog geen keuze hebben kunnen maken (net als ik 🫣)
Ik zag ...
Oeeeee dat is altijd leuk in dat geval heb ik nog wel even geduld. Had eigenlijk mn keus al gemaakt hahah maar gok zomaar dat dit een najaar collectie zal zijn?!