43 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zusje heeft afgelopen december de Kraanvogels besteld en ik de Koraal gister 😍 die van haar is in ieder geval prachtig dus ben benieuwd naar die van mij

4 maanden geleden

Heeft iemand de ‘parel’? Ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt is en of hij niet te wit is. Twijfel tussen parel en koraal.. heb een zwarte kinderwagen

4 maanden geleden

Ik kreeg vanmorgen een mail van WIJ want die bestaan 50 jaar en die hadden een actie met Baere. Niet mega maar je krijgt €15,- korting met deze code: WIJ50jaar Wel alleen de eerste 50 bestellingen zag ik

4 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Heeft iemand de ‘parel’? Ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt is en of hi ...
Ik stuur je een foto van koraal alstie binnen is!!

4 maanden geleden

Ik heb een luiertas echt nooit gebruikt. Altijd een klein rugtasje bij me met naam van kind. Enkele keer met een hele dag weg/ een weekend weg heb ik t gebruikt.. 😅 zou er over nadenken of je een grote tas bij je altijd handig vind, want als je het niet gebruikt is het wel zonde

4 maanden geleden

Oeps, ook ik heb er net eentje besteld (de Kraanvogel) 🙈 Te mooie tassen

4 maanden geleden

Heb de mijne binnen super mooi😍

4 maanden geleden

Reactie op Mario96

Zeker wauw! Ik heb de Savanne besteld 🤩
Ik heb ook de savanne net binnen maar hij meer geel/groenig dan beige, heb jij dat ook?

4 maanden geleden

Reactie op BabyIn2022

Ik heb een luiertas echt nooit gebruikt. Altijd een klein rugtasje bij me m ...
Grappig hoe het kan wisselen per persoon haha. Wij hadden een rugzak als luiertas. Echt nooit gebruikt. En ik gebruik juist altijd een grote tas destijds van lieffies geloof ik. En daar gooi ik alles ik

4 maanden geleden

Bedankt hiervoor trouwens. Nu wil ik deze tas en dan vind ik de limited a €189 weer het mooist👀🤣🤣

Reactie op Pannesan

Heb de mijne binnen super mooi😍
Heb je misschien een foto van de binnenzijde als je hem hebt gevuld? 🙈

4 maanden geleden

Reactie op dreaming of a 👩🏼‍🍼

Heb je misschien een foto van de binnenzijde als je hem hebt gevuld? 🙈
Kan ik voor je maken

4 maanden geleden

Reactie op Pannesan

Kan ik voor je maken
Heb in die vakken best grote dingen. Dus een heel pak met doekjes en reservekleding etc

4 maanden geleden

Moeilijk er op te zetten

3 maanden geleden

Voor degene die nog geen keuze hebben kunnen maken (net als ik 🫣) Ik zag gisteren op hun Instagram een voorproefje dat er nieuwe stoffen aankomen. Weet alleen niet vanaf wanneer

3 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Voor degene die nog geen keuze hebben kunnen maken (net als ik 🫣) Ik zag ...
Oeeeee dat is altijd leuk in dat geval heb ik nog wel even geduld. Had eigenlijk mn keus al gemaakt hahah maar gok zomaar dat dit een najaar collectie zal zijn?!

3 maanden geleden

Dit is een printscreen ervan

3 maanden geleden

En dit

3 maanden geleden

Heb net gekeken zag het ook inderdaad! Ben erg benieuwd. Heb nog wel de voorkeur voor de black koral qua tijdloosheid

3 maanden geleden

De nieuwe printjes zijn al aangekondigd en je kunt nu zelfs een nieuw printje winnen!