12 Reacties

één maand geleden

Ik herken het wel maar zou het wel even aangeven bij de vk

één maand geleden

Baby ingedaald ?? Dat kan ook een balgevoel geven tussen je benen.

één maand geleden

Dit hoor ik inderdaad vaker als de baby al is ingedaald. Even navragen bij de vk, want die kunnen dat nakijken voor je.

één maand geleden

Ik zou ook denken aan dat de baby is ingedaald! Kan zo'n gevoel geven.

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde (28+3) en lees mee.

één maand geleden

Ja hier ook! Ben nu 28 +6 . Hoorde gister dat ze was ingedaald tijdens een controle. Dus dat zou het kunnen zijn?

één maand geleden

Het kan ook zijn doordat je spieren slapper zijn ook down under dat je zo'n gevoel krijgt. Als je er echt veel last van krijgt zou je bij een bekken fysio kunnen aankloppen

één maand geleden

Ingedaald baby of gewoon groeiend baarmoeder kan een drukkende gevoel op je bekkenbodem geven, rustig aan doen, niet te veel lopen, wat bekkenbodem oefeningen doen helpt ook.

één maand geleden

Ik herken het gevoel ook een beetje denk ik. Bij mij blijkt het een vaginale spatader te zijn. Komt bij 1 op de 5 zwangeren voor. Misschien als je daar eens op googled? Of dat je kindje misschien is gedraaid en nu meer met t hoofdje op alles drukt daar down under? De combi van spatader en de andere ligging zorgt bij mij nl. ook dat dit gevoel verschilt per dag.Indalen zou idd ook kunnen, hoewel dat relatief vroeg zou zijn volgens mij.

één maand geleden

Ik had dat heel erg bij mijn eerste. Bij mij was het bekken instabiliteit! Ik had er na de bevalling ook nog lang last van.

één maand geleden

Bij mij is het verzakking. Het voelt niet echt als een bal, maar meer alsof er een baksteen aan mn vagina hangt... Weet niet of je dat herkent? Heb het als ik lang sta

één maand geleden

Bij mij is het verzakking, ik loop inmiddels bij bekkenbodemfysio.