5 Reacties

3 maanden geleden

Bandenpijn kan jammer genoeg ook gewoon uit het niks optreden.

3 maanden geleden

Ja helaas herken ik dat enorm ik had het zelf ook toevallig aan de linkerkant en vooral me rug en liezen, was 1 dag zelfs zo erg dat ik me bijna niet kon bewegen zonder pijn terwel ik geen rare bewegingen had gemaakt

3 maanden geleden

Hier ook dagelijks, soms tot wel 30min lang en kan ik niks meer. Super vervelend en weet niet hoe ik het kan verminderen. Hier komt het ook vaak uit het niets. Twijfel offik minder moet gaan werken

3 maanden geleden

Herkenbaar ja. Tijdens mijn vorige zwangerschap niet of nauwelijks, maar sinds week 20/21 heel vaak. Ik grijp niet snel naar paracetamol maar heb dat afgelopen week helaas wel moeten doen. Zou minder werken helpen dan? Ik lees overal dat het met de groei vd baarmoeder te maken heeft en dat link ik dan niet direct aan belasting. Vind overigens wel dat het enorm kan belemmeren in het werk. Ik functioneer echt niet met die pijnen.

3 maanden geleden

So ja hier al helemaal Ik heb het heel erg ook aan me onderrug dat ik soms heb dat ik niet meer kan lopen dat het gewoon helemaal vast zit ik kan hooguit een half uurtje staan en dan moet ik weer zitten met lopen echt een rustpauze nemen Bij Mijn eerste zwangerschap kwam het pas met 35 weken en ik ben nu 20 weken van baby nummer 2