3 Reacties

8 dagen geleden

O heftig zeg! Ga een fotoboek maken. Luister podcasts. Misschien leren haken of breien. YouTube is je beste vriend daarin. Misschien leuk om echt iets voor de baby maken?

8 dagen geleden

Ik ben ook gekluisterd aan bed ivm een dreigende vroeggeboorte vanaf 20 weken. Zit nu op de 26 weken. Snap helemaal dat je jezelf kapot verveelt. Het helpt mij 1 x per dag bezoek te ontvangen aan bed zodat ik afgeleid wordt en de tijd sneller gaat. In de andere uren kijk ik series, maak ik fotoboeken (per kalenderjaar, dus daar ben ik zoet mee ;-)), lees ik wat of doe ik iets creatiefs. Verder probeer ik mezelf vooral te helpen door mn gedachtes enkel te houden bij t doorkomen van vandaag in plaats van verder te kijken naar de weken (of misschien wel maanden) dat ik er nog lig. Zo hou ik het voor mezelf mentaal behapbaar. Hopelijk heb je hier wat aan en in ieder geval heel veel sterkte in deze tijd!

8 dagen geleden

Oh wat lijkt me dat zwaar. Bij de eerste was ik ook 3 maanden aan bed gekluisterd, maar toen kon of wou ik ook niks, dus andere situatie. Mag je wel bezoek ontvangen? Amders misschien skypen of teamsen? Ik zou mezelf een abonnement op Netflix en kobo cadeau doen. En inderdaad breien/haken/ fotoboeken maken. Je hebt ook van die kleurboeken boor volwassenen. Heb je een spelcomputer? Misschien kan je die bij je bed zetten? Het meest creatieve geboortekaartje ooit in elkaar knutselen. Ik zou denk ik ook veel te veel babykleertjes en andere babyspullen online bestellen. En op alle topics op dit forum reageren :) Of misschien heb je een andere hobby die je nu niet kunt doen met een avtieve online community?