7 Reacties
vor 3 Monaten
Reactie op Boysmom97
Ik had mega last van mijn rug/benen en op aanraden van de verloskundige ben ...
Oja, goeie! Ik wil proberen thuis te bevallen, ondanks die helse pijn. Dus ik zal eens proberen op de bank 🤭 Dank je!
vor 3 Monaten
Reactie op Judith81
Ik had ook heftige been en rug weeën en wat mij hielp wat dat de verloskund ...
Ja, tegendruk gaf m’n man ook continu. Dat hielp enigszins. Maar ik lag op mijn zij en ging alleen al kapot aan die houding. Maar een andere houding kon ik niet vinden tijdens de adempauzes. Dus zodoende zoekende naar een andere houdingen met hulp van mijn man weer als het moet. Tis wat 🙃
vor 3 Monaten
Reactie op Mees30
Ik zat onder de douche op een stoel in een gedoken. Zo hield ik mezelf onde ...
Jaa welkom bij de club 🤭 Haha ging hier ook in een rap tempo. Maar ik kon niet zitten, ik ging helemaal kapot in die houding. Hopelijk dat het nu allemaal wat gemoedelijker gaat voor ons 😬
vor 3 Monaten
Ja, deze combinatie heb ik ook gehad! Urenlange weeenstorm in benen en buik. Ik had zo'n pompje met pijnstillers (weet even niet hoe het heet), maar dat werkte niet (genoeg), hierdoor kon ik alleen op mijn rug of zij liggen. Ik had ook geen tijd om een andere houding te proberen voor de volgende wee alweer kwam.
Tips heb ik dus niet, alleen tegendruk op mijn benen hielp een beetje (door mijzelf en mijn man).