27 Reacties
één maand geleden
Ademhalingsoefeningen ben ik al mee begonnen even als zwangerschaps workouts met de yoga bal, ben van plan de laatste weken dadels te eten en framblozenblad thee, verder eet ik ontzettend gezond en tot nu toe gaat sporten ook nog goed, bijna 30 weken nu🤪 dus hoop dat echt tot de bevalling te kunnen zodat mijn lichaam lekker in beweging blijft
één maand geleden
Eigenlijk nooit gedaan bij m'n vorige zwangerschappen. Deze keer ook niet . T komt zoals t komt enige wat je kan doen tijdens de bevalling zelf is je overgeven aan de weeën en proberen zo ontspannen mogelijk te blijven. De weeënstorm vang ik op onder de douche, dat verlicht het enigzins.
één maand geleden
Ik ga de laatste weken wel starten met de dagelijkse dadels, na het onderzoek over de positieve effecten hiervan op de bevalling 🙃 moet er wel bij zeggen dat ik niet heel consequent ben bij dat soort dingen, dus waarschijnlijk wordt het drie keer per week een paar dadels en ben je daardoor ook weer het mogelijke effect kwijt 😅
één maand geleden
Reactie op M_1986
Dat is echt niet altijd zo.
Als je alleen kijkt naar de thee:
Frambozenbl ...
Ik weet niets over de thee (ik drink maar af en toe rooibos thee, lekker 😉👍), maar ananas vind ik super lekker (met name deze zwangerschap, soort van cravings voor ananas 🤭). Ik eet het al de hele zwangerschap, niks mis mee. (1 portie pet keertje, dus wel met mate🤭 en ook,, ik lust maar de vrucht, geen binnenste, dat lust ik niet🤣).