9 Reacties

één maand geleden

Zou bekken instabiliteit zijn ik heb zelf bekken instabiliteit dus last met opstaan bukken langdurig zitten staan liggen, is echt heel naar als je echt veel last gaat hebben zou ik de huisarts bellen die kan t bekijken en je t vertellen erna zou je dus bekkenbodem fysio kunnen krijgen

één maand geleden

Ik heb het ook en mijn bekkenfysio herkende het niet als klacht. De verloskundige zei dat het komt doordat het mijn tweede zwangerschap is en de boel meer te verduren krijgt. Hangt samen met de banden en is teken van een verzakking. Zal straks weer goed trekken begreep ik.. Hoop ik.

één maand geleden

Herkenbaar! Heb het ook, de ene dag meer dan de andere. Gisteren dacht ik dat het weg was, maar vandaag speelde het weer op. Geen tips, omdat ik er niks over kan vinden en er ook nog niemand over heb kunnen spreken.

één maand geleden

Ook hier herkenbaar 🙌🏽 Ik ben nu 30 weken zwanger van onze eerste. Sinds een weekje heb ik enorm last van daar onder als ik loop/rustig wandel. Niet alleen last van de bekken, maar ook soms stekende pijnscheuten vanuit de vagina. Dat houdt kort aan, maar het voelt heel naar aan. Ik vraag me af wat je er tegen aan kunt doen behalve een bekkenbodem fysio inschakelen? Ik werk namelijk nog t/m de 3de week van november (36 uur p/w). En dan ga ik met zwangerschapsverlof. De weekenden gaan te snel voorbij en probeer nog zoveel te regelen juist in het weekend voordat de kleine komt. Hoop ook op tips en lees vooral mee! Heel veel sterkte lieve zusters 💕

één maand geleden

Ik heb dit sinds 2 weken omdat onze kleine al is ingedaald. Niet veel aan te doen zei de verloskundige 😅

één maand geleden

Reactie op 🌹Nadira 🌹

Ook hier herkenbaar 🙌🏽 Ik ben nu 30 weken zwanger van onze eerste. Sinds ...
Ik zelf moest verplicht stoppen. Dus zit nu al twee weken in de ziektewet tot me zwangerschapsverlof dit omdat als je door blijft gaan ( ik werk in de huishoudenlijk zorg) je uiteindenlijk met krukken kan belanden dus verplichte rust nu en niet veel doen

één maand geleden

Reactie op laurajohn

Ik heb dit sinds 2 weken omdat onze kleine al is ingedaald. Niet veel aan t ...
Omg, zo herkenbaar van de verloskundige. Ik had haar afgelopen donderdag aan de telefoon met deze vraag. Maar ze zei dat het erbij hoorde en idd er niet veel aan te doen is😅

één maand geleden

Reactie op Bellelellie

Ik heb het ook en mijn bekkenfysio herkende het niet als klacht. De verlosk ...
Hoezo is dat een teken van een verzakking dan? Ik snap het even niet

één maand geleden

Reactie op MamaVanTweeBoys1998

Ik zelf moest verplicht stoppen. Dus zit nu al twee weken in de ziektewet t ...
Wat heftig dit! Goed dat je nu verplicht je rust neemt 💕 Dankjewel voor je reactie. Ik zal de komende dagen even aankijken qua pijn en mijn werk