9 Reacties

4 dagen geleden

Ze gaan in eerste instantie een ballon plaatsen om te kijken of je lichaam er zelf wat mee doet.

4 dagen geleden

Morgen gaan ze bij mij toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting er is, is er genoeg ontsluiting breken ze volgende week alleen vliezen en zou het vanzelf moeten komen en anders wordt er een ballon geplaatst

4 dagen geleden

Reactie op emmie12

Morgen gaan ze bij mij toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting er is, is ...
Maar bij een ballon komen er altijd weeënopwekkers toch?

4 dagen geleden

Reactie op BlackFairy

Ze gaan in eerste instantie een ballon plaatsen om te kijken of je lichaam ...
Komt er niet altijd weeenopwekkers bij kijken? Als t ballonnetje eruit valt

4 dagen geleden

Reactie op Chey..

Komt er niet altijd weeenopwekkers bij kijken? Als t ballonnetje eruit valt ...
Niet altijd nee, meestal willen ze wel je vliezen breken om te kijken of dit de bevalling zelf opwekt. Als je te lang doorloopt met gebroken vliezen (zonder dat je lichaam zelf weeën aanmaakt) gaan ze je pas weeenopwekkers geven.

4 dagen geleden

Dat bestaat zeker 😉 Bij ons 2e dochtertje ben ik ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Zaterdag eind van de middag werd er bij mij een ballon geplaatst, deze viel er na een uurtje alweer uit en mocht ik de nacht afwachten wat er zou gebeuren. Echter gebeurde er vrij weinig buiten wat lichte krampen om. Wel had ik ‘s ochtends genoeg ontsluiting om mijn vliezen te kunnen breken dus dit hebben ze toen gedaan. Na een paar minuten kwamen toen bij mij wel de weeën heel goed opgang waardoor opwekkers dus niet nodig zijn geweest. Als mijn lichaam het binnen een half uur na het breken van mijn vliezen niet zelf op had gepakt dan hadden ze wel met opwekkers willen gaan starten. Vanwaar je vraag als ik vragen mag? Zie je er tegenop om eventueel opwekkers te krijgen? Ik zag er namelijk bij de bevalling van mijn eerste dochtertje wel heel erg tegenop door alle horrorverhalen. Bij deze bevalling had ik ze uiteindelijk wel nodig omdat mijn lichaam stopte met persweeën maken en ons dochtertje in nood kwam maar ik vond het uiteindelijk reuze meevallen die opwekkers!

4 dagen geleden

Reactie op Chey..

Maar bij een ballon komen er altijd weeënopwekkers toch?
Nee niet persee en hierin kan je denk zelf ook nog een beetje tegenwerken. Ik had precies wat MP1992 had. Na het breken van mijn vliezen hebben ze bij mij echt nog wel even gewacht. In mijn beleving langer dan half uur ( 2 uurtjes ) en kwamen de weeen bij mij vanzelf. (2e kindje) Denk wel dat ze dit minder afwachten bij een eerste, maar zou het goed bespreekbaar maken als je dit graag wil.

4 dagen geleden

Ik ben de vorige keer met ruim 41 weken ingeleid ivm te hoge bloeddruk en dreigende zwangerschapsvergiftiging. De dag na het plaatsen van het balonnetje hebben ze mijn vliezen gebroken en mocht ik zelf aangeven hoe lang ik wilde wachten. Ik ben hier wel zelf over begonnen. Bij mij gebeurde er alleen helaas helemaal niks uit zichzelf, maar ik mocht het dus wel proberen.

4 dagen geleden

Ik ben ingeleid met 40+4, om half 5 s'avonds een ballon geplaatst, en om 06.00 is ze de volgende morgen geboren, zonder weeënopwekkers of iets anders. Dus het is niet altijd nodig