7 Reacties

één maand geleden

Ik heb voor aankomende bevalling via mijn verloskundige praktijk een bad gehuurd. Dit is niet verwarmd. Maar het lijkt mij dat de vk of mijn partner het bad op temp kan houden met water toevoegen. Bij mijn vk is de huur 75 en de borg ook 75

één maand geleden

Mij lijkt niet nodig een verwarmd bad, ik heb bijna geen eens een pot heet water toegevoegd, als je met 4cm ontsluiting of nog groter erin gaat is de bad nog net wat gevuld, het duurt zo lang om te vullen als er genoeg water is kom de baby al bijna, met mijn eerste had wat langer geduurd met persen toen was het water uiteindelijk wel iets te koud geworden toen de baby geboren was, toen waren we ook snel uit de bad gegaan, mijn man had ook niet aan gedacht om een pot kokende water erbij te gooien. Beter je man in het werk zetten dan meer geld besteden aan een verwarmd bad;)

één maand geleden

In alle eerlijkheid wist ik niet van het bestaan van een verwarmd bad.. (maar ook nu ik dit weet houd ik het bij een gewone 😉) ik heb er destijds eentje bij een doula in de buurt gehuurd en kwam rond de 175 euro uit. Bij ons was af en toe wat warm water erbij voldoende.

één maand geleden

Ik heb gekozen voor onverwarmt omdat een verwarmt bad hard is. Bij die onverwarmde baden kun je zo heerlijk over de rand heen hangen, omdat er lucht in die randen zit. Bij de verwarmde baden is dat dus gewoon hard en massief materiaal waardoor je veel minder comfortabel kunt zitten/liggen/hangen. Wij hebben afgesproken dat m'n vriend gewoon water kookt als er wat heet bij moet, maar denk dat je het eerder toch te warm dan te koud hebt tijdens de bevalling

één maand geleden

Nog nooit bevalbad gehuurt maar wil dat dit keer wel doen. Ik zag dat je het bij Medipoint kunt huren voor ietjes goedkoper. Je kan dan meteen ook je kraampakket huren.

één maand geleden

Ik heb er eentje (dezelfde als die Oerbron verhuurd) voor €180 van Marktplaats. Die kun je gewoon weer doorverkopen straks. Huur is eigenlijk best wel heel duur!

één maand geleden

Voor de tweede keer gehuurd bij ez birth helaas vorige keer niet kunnen gebruiken. Is €233 met €100 borg dus krijg je terug