19 Reacties
één maand geleden
Ja als de bevalling is begonnen, meestal ga ik met 4 cm ontsluiting of nog later erin. En vanaf 37 weken in huis hebben is voldoende. Mijn eerste 2 zijn beide thuis in bad bevallen.
één maand geleden
Ik huur een beval bad via mijn verloskundige. Die mag ik met 37 weken ophalen. Mits het niet is gebruikt krijgen we ons geld terug. Meeste verhuur mogelijkheden is van 37-42 weken en dan stuur je het weer op/breng je het terug. Ik heb zelf nog geen ervaring met bevallen in bad maar het lijkt me heel fijn om in huis te hebben voor heg geval dat🥰
één maand geleden
Reactie op Lelie1991
Ik ben nu 29 weken
Heb een bad via marktplaats gekocht voor 110 euro
Bijn ...
Dat is netjes inderdaad. Al helemaal al zou je hem in de toekomst nog een keer gebruiken. Ik betaal bij de vk 75 huur en 75 borg. Online huren had ik ook gekeken dat is vaak al rond de 150 euro indd
één maand geleden
Jaa precies
En deze is dan nu gewoon van mij
Geen geld kwijt alleen zeiltje en slang moet ik er los bij kopen
(Voor mij mijn enige zwangerschap mijn vriend wil hierna niet meer)
En dan na de zwangerschap kan ik het gewoon weer verkopen voor de aanschafprijs dan kost het je eigenlijk niks 🙂🙏
één maand geleden
Bij de eerste gehuurd zo'n bad. Het was idd een leuk idee om daar te bevallen of weeën op te vangen. Hellaas is het anders gelopen en miest epiduraal nemen. Deze keer sla ik dure bevalbad huren over. De verloskundige in het ziekenhuis (was / ben medisch) zei dat de meeste vrouwen halen het niet eens tot de persweeën (al dan in het ziekenhuis, ze weet niets van thuus bevallingen), ze vragen daar al vroeger voor de epiduraal (en dan mag het niet meer in bad bevallen). Maar het ziekenhuis werkte op zich mee, 'als je het haalt tot de persweeën' dan mag je van ons in de bad bevallen (ook dus in de meegenomen huurbad), geen probleem.
één maand geleden