7 Reacties

23 dagen geleden

Ik ben bij de eerste naar een kraamhotel geweest en ga nu (bij de vijfde) weer. Ik vond het fijn dat als ze zagen dat je sliep of je baby sliep dat ze dan rustig weggingen en dan later terugkwamen. Mijn ervaring is dat de kraamzorg thuis de baby dan gewoon wakker zou maken. Ik vond zelf kraamzorg thuis vreselijk. Vond het te druk en je moet dan toch rekening met ze houden.

23 dagen geleden

Reactie op inzarima

Ik ben bij de eerste naar een kraamhotel geweest en ga nu (bij de vijfde) w ...
Hoe heb jij het bevallen in een kraamhotel ervaren?

23 dagen geleden

Reactie op 9Anneriek

Hoe heb jij het bevallen in een kraamhotel ervaren?
Ben daar nooit bevallen 🙈 bij de eerste wilde ik in het ziekenhuis bevallen en dan doorgaan naar kraamhotel, maar de baby was uiteindelijk thuis geboren omdat het zo snel ging. Nu heb ik de keus gemaakt om thuis te bevallen en daarna naar het geboorte hotel te gaan om daar bij te komen

23 dagen geleden

Reactie op inzarima

Ben daar nooit bevallen 🙈 bij de eerste wilde ik in het ziekenhuis bevalle ...
Ahh zo! Wat is bij jou de reden om thuis te willen bevallen versus het kraamhotel? Ik twijfel nog erg..

23 dagen geleden

Reactie op 9Anneriek

Ahh zo! Wat is bij jou de reden om thuis te willen bevallen versus het kraa ...
Ik red het anders niet haha. Ik beval vrij snel dus wil lekker in m’n eigen omgeving bevallen en daar (hopelijk) tot rust komen

23 dagen geleden

Reactie op inzarima

Ik ben bij de eerste naar een kraamhotel geweest en ga nu (bij de vijfde) w ...
En hoe deed je dat met de oudere kinderen? Kwamen die dan op visite en logeerden die bij iemand anders?

23 dagen geleden

Reactie op cocos

En hoe deed je dat met de oudere kinderen? Kwamen die dan op visite en loge ...
Dit is de eerste keer dat ik erheen ga terwijl ik al andere kinderen heb. Mn man blijft met de kids en komt dan langs. Je eigen kinderen en partner mogen hier heel de dag door komen en zitten niet aan bezoekuren vast.