Hallo, ik ben op zoek naar ervaringsdeskundigen (ik ben zelf zwanger van m'n eerste en heb geen idee). Ik woon in Kopenhagen en mijn uitgerekende datum is 27 december. Nu heb ik vernomen dat mijn moeder en zus een reis aan het plannen zijn voor de héle familie om met de kerst periode hier te komen. Ze zullen dan in een Airbnb zitten, dus in principe hoef ik niets te regelen qua onderdak. Toch weet ik niet zo goed wat ik hier van vind, omdat ik geen idee heb wat je zoal doet in de laatste dagen/weken voor je uitgerekende datum. Hoe mobiel ben je nog? En hoeveel energie heb je dan nog überhaupt? Mijn zwangerschap gaat in principe goed, maar ben wel moe omdat ik slecht slaap en heb de "standaard" ongemakken. Ik hoor heel graag hoe anderen die laatste dagen hebben ervaren en wat ze zoal hebben gedaan. Want als je dan simpelweg geen energie hebt, dan ben ik bang dat ik toch niet helemaal kan ontspannen als ik aangeef dat ik niet op pad kan. De familie is er immers voor mij, dus voel dan toch druk.
Alvast veel dank voor het delen van jullie ervaring 🌹