37 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb van beide kanten voorstel gehad voor de kinderwagen. Heb dus gekozen met mn schoonouders de kinderwagen te doen en met mijn moeder afgesproken wat andere dingetjes te halen dus wij gaan volgende week naar baby park op haar kosten cosleeper en nog wat babyuitzet etc. Ben onwijs blij met al deze steun en daarnaast word ik overspoeld met kleine cadeautjes van beide kanten😂
3 maanden geleden
Wij hebben bij de eerste van mijn ouders een hele uitgebreide autostoel gehad die van 0-12 jaar gaat, en van mijn schoonouders een stokke triptrap met alles erop en er aan. Bij beide hadden wij vrije keuze wat we wilde. Nu bij de tweede hebben we aangegeven dat het niet nodig is omdat wij heel veel kunnen hergebruiken ♥️
3 maanden geleden
Mijn kant van de familie heeft niets bijgedragen. Die van mijn vriend wel. Die vragen er ook actief naar. Daar heb ik moeite mee, omdat ik eigenlijk vind dat mijn familie wel iets mag en zeker kan bijdragen. Hoeft echt niet groots te zijn maar er is nu totaal geen belangstelling voor. Maar goed mijn familie heeft uberhoubt weinig interesse in mij 🤷🏼♀️ dus was te verwachten. Prijs je in iedergeval gelukkig met een attente gift van je ouders! Het is zeker niet vanzelfsprekend.
3 maanden geleden
Bij onze zoon hebben mijn ouder de kinderwagen betaald en van mijn schoonmoeder hebben we een bedrag gekregen wat we hebben gebruikt voor de kinderkamer. Nu hebben we opnieuw een bedrag van mijn schoonmoeder gehad. Van mijn ouders nu (nog) niks. Alles wat je kan krijgen is natuurlijk hartstikke fijn en lief. Wij hebben veel mazzel dat het mogelijk is, niet iedereen kan financieel helpen natuurlijk.
3 maanden geleden
Wij hebben van beide kanten (nog) niks gekregen maar we verwachten ook niet om nog wat te gaan krijgen.
Veel mensen in onze omgeving (vooral collega’s en aantal vrienden) zeggen steeds tegen ons van koop niet alles want je krijgt echt nog veel. Maar ik zou echt niet weten wie dan nog wat moet geven hoor…
Wij komen beide uit een gezin van 4 kinderen en dit wordt bij beide kanten nu het eerste kleinkind.
3 maanden geleden
Wij hebben van mijn moeder de kinderwagen gekregen, van mijn schoonouders het ledikantje en de commode. Mijn vader geeft nog een bijdrage en die willen we bij de autostoel leggen. Echt heel erg lief allemaal! Wij zijn ook zeker heel dankbaar voor de steun en zo lief dat ze dat aanbieden. Zo kunnen we alles echt heel mooi en leuk doen voor onze kleine man 💙
3 maanden geleden
Mijn ouders zouden in eerste instantie meehelpen aan de kinderwagen. (of wij zouden zeggen welke en zij zouden hem tweedehands voor ons proberen te halen)
Maar nu heeft mijn moeder voor ons een Stokke triptrap gewonnen en krijgen we die inclusief de new born uitbreiding 🥰
Van mijn schoonmoeder en haar man krijgen we sowieso de wieg in gebruik waar mijn man en zijn broer/zussen en neefjes ook in hebben gelegen die nu helemaal opgeknapt is, wat al echt een onwijs mooie traditie is, en verder hebben we het er eigenlijk (nog?) niet over gehad.
Grootste gift vind ik nog dat ik weet dat onze kleine aan beide kanten echt in een liefdevol bad terecht zal komen
3 maanden geleden
Wij doen in de families eigenlijk nooit zo aan heel grote cadeaus dus in deze situatie ook niet. Uiteraard hebben beide kanten weleens wat kleding geshopt. Maar bij de geboorte van m'n oudste dochter hebben beiden kanten als cadeau gegeven dat ze maandelijks een paar tientjes op een spaarrekening storten wat ze dan krijgt als ze 18 is. Super fijn voor haar toekomst, erg dankbaar voor! Maar uiteindelijk is het allerbeste cadeau toch als het kind er eenmaal is dat ze af en toe willen oppassen haha😊