29 Reacties
5 dagen geleden
Ik gebruik nu al bijna 3 jaar de waterwipes doekjes en de pampers harmonie aqua, net welke er in de aanbieding is op dat moment. Bevat verder geen parfum of iets dergelijks, dus heeft geen geur en krijgt er geen rode billetjes van (van de geparfumeerde krijgt hij rode bultjes)
4 dagen geleden
Huggies pure, nooit reactie mee gekregen en geen parfum of chemische geur. Ik kan hem zelf op mijn gezicht gebruiken en stoor me er op geen enkele manier aan. (+ Vind hem in België aan de beste prijs in de action) Deze combineer ik dan met mustela liniment.
4 dagen geleden
Naif lotion wipes is de enige wat mijn dochter geen rode billen van krijgen.
4 dagen geleden
Wij gebruiken al vier jaar wasbare billendoekjes: biologische katoenen doekjes en die nat maken met bijvoorbeeld een plantenspuit. Geen billenuitslag, geen gedoe met doekjes die met 10 tegelijk uit de verpakking willen komen en goed voor het milieu 😊.
4 dagen geleden
Reactie op NogEenMama
Wij gebruiken al vier jaar wasbare billendoekjes: biologische katoenen doek ...
Voor onderweg gebruiken we WaterWipes of die variant van Hema :)
4 dagen geleden
Kruidvat sensitive. Gebruiken we nu ook voor ons zoontje. Zeer tevreden over.
4 dagen geleden
Reactie op M_1986
In de pakketten zitten allemaal proefpakketjes.
Ik zou die proberen.
Mijn z ...
Zwitsal sensitive vind ik persoonlijk ook erg fijn (gebruiken verder echt niks van zwitsal in huis), ze zijn vrij vochtig waardoor je er minder nodig hebt.
Etos eigen merk vind ik dramatisch. Die hebben we nu in huis om te proberen, noooooit meer!! 1000 doekjes tegelijk eruit of niks en heek droog waardoor je niet goed schoon poetst
4 dagen geleden
Reactie op NogEenMama
Wij gebruiken al vier jaar wasbare billendoekjes: biologische katoenen doek ...
Wat doen jullie met de doekjes voordat het tijd is om te wassen? Ik overweeg ze, maar zie het niet zo zitten om ergens in huis een hoop poep doekjes te hebben liggen (zeker wanneer de kleine eenmaal ook echt eten krijgt)… en zou deze wel op wat hogere temperatuur willen wassen ook, dus kan niet bij veel andere was (en we wassen vooralsnog sowieso niet elke dag).