29 Reacties

5 dagen geleden

Ik heb Pampers sensitive en Zwitsal lotion zelf gehaald 😅 beetje uitproberen wat baby aan kan en wat niet.

5 dagen geleden

Ik ga voor de kruitvat water doekjes, Goede ervaringen mee bij vriendinnen hun kindjes

5 dagen geleden

Ik gebruik nu al bijna 3 jaar de waterwipes doekjes en de pampers harmonie aqua, net welke er in de aanbieding is op dat moment. Bevat verder geen parfum of iets dergelijks, dus heeft geen geur en krijgt er geen rode billetjes van (van de geparfumeerde krijgt hij rode bultjes)

4 dagen geleden

Huggies pure, nooit reactie mee gekregen en geen parfum of chemische geur. Ik kan hem zelf op mijn gezicht gebruiken en stoor me er op geen enkele manier aan. (+ Vind hem in België aan de beste prijs in de action) Deze combineer ik dan met mustela liniment.

4 dagen geleden

Naif lotion wipes is de enige wat mijn dochter geen rode billen van krijgen.

4 dagen geleden

Wij gebruiken al vier jaar wasbare billendoekjes: biologische katoenen doekjes en die nat maken met bijvoorbeeld een plantenspuit. Geen billenuitslag, geen gedoe met doekjes die met 10 tegelijk uit de verpakking willen komen en goed voor het milieu 😊.

4 dagen geleden

Reactie op NogEenMama

Wij gebruiken al vier jaar wasbare billendoekjes: biologische katoenen doek ...
Voor onderweg gebruiken we WaterWipes of die variant van Hema :)

4 dagen geleden

De enige fijne vind ik aqua pure van pampers.

4 dagen geleden

Kruidvat sensitive. Gebruiken we nu ook voor ons zoontje. Zeer tevreden over.

4 dagen geleden

Voor thuis wasbare billendoekjes, niets fijner dan dat. En onderweg de waterdoekjes van Kruidvat.

4 dagen geleden

In de pakketten zitten allemaal proefpakketjes. Ik zou die proberen. Mijn zoontje kon niet tegen de meeste waterdoekjes en kreeg ook irritatie van Kruidvat sensitive. De enige doekjes waar hij goed tegen kan zijn de Zwitsal sensitive

4 dagen geleden

Kruidvat sensitive gebruiken wij hier al 3 jaar en erg tevreden mee

4 dagen geleden

Reactie op M_1986

In de pakketten zitten allemaal proefpakketjes. Ik zou die proberen. Mijn z ...
Zwitsal sensitive vind ik persoonlijk ook erg fijn (gebruiken verder echt niks van zwitsal in huis), ze zijn vrij vochtig waardoor je er minder nodig hebt. Etos eigen merk vind ik dramatisch. Die hebben we nu in huis om te proberen, noooooit meer!! 1000 doekjes tegelijk eruit of niks en heek droog waardoor je niet goed schoon poetst

4 dagen geleden

Reactie op NogEenMama

Spuit je ze enkel nat met water of doe je nog iets anders in de plantenspuit?

4 dagen geleden

Afhankelijk van wat er in de aanbieding is! Tijdje Naif gebruikt in het begin, nu Waterwipes (zijn vooral later wat fijner omdat je er ook meteen gezichtje mee kan poetsen), ook wel eens Pampers harmonie gehad.

4 dagen geleden

Wij hebben nu 2 jaartjes etos lotion sensitief. Perfect zelf met alle allergieën

4 dagen geleden

Cheeky wipes!

4 dagen geleden

Reactie op NogEenMama

Wat doen jullie met de doekjes voordat het tijd is om te wassen? Ik overweeg ze, maar zie het niet zo zitten om ergens in huis een hoop poep doekjes te hebben liggen (zeker wanneer de kleine eenmaal ook echt eten krijgt)… en zou deze wel op wat hogere temperatuur willen wassen ook, dus kan niet bij veel andere was (en we wassen vooralsnog sowieso niet elke dag).

3 dagen geleden

Wij gebruiken doekjes van de Action, de blauwe pakjes. Echt super

3 dagen geleden

Waterwipes, gebruik ze al 4jr en nooit problemen mee gehad.