29 Reacties

3 dagen geleden

Wij zijn ooit begon met waterwipes. Dat vonden wij niks. Toen overgestapt op kruidvat sensitive. Bevalt prima. Ik hoor ook heel enthousiaste verhalen over wasbare billendoekjes.

3 dagen geleden

Wij hebben bij onze 2 meisjes al van alles geprobeerd maar wij vinden de pampers aqua pure echt het fijnste! Dus als er weer een aanbieding is slaan wij altijd meteen een voorraad in 🙈 Straks met 3 onder de 4 zullen ze er helemaal doorheen vliegen 😅

2 dagen geleden

Voor de poepluiers gebruikte ik altijd pampers cocos doekjes

2 dagen geleden

Reactie op Chichi22

Wat doen jullie met de doekjes voordat het tijd is om te wassen? Ik overwee ...
Wij hebben de cheeky wipes, vieze doekjes zitten in een box direct in een was zakje. Ik was meestal als ik 2 volle was zakjes bij elkaar heb. De eerste staat dan in een emmer water met Biotex. Gaat echt prima! Wij vinden vooral het vegen veel beter gaan en veel zachter voor de billen. Druppelen er vaak wat baby olie op voor hardnekkige poep.

2 dagen geleden

Wij gebruiken babylove sensitive van DM ( Duitse drogist ) Ook gebruikt voor ons zoontje van inmiddels 5 en halen de doekjes nog steeds in huis en gebruiken ze voor alles en nog wat😅

2 dagen geleden

Ik vind zelf de waterdoekjes van de kruidvat het beste. Niet te nat en niet te droog.

2 dagen geleden

Wij hebben deze altijd al in huis voor ons kindje van 2, wij hebben toen ze geboren is zo maar een paar pakjes gehaald omdat het zonde zou zijn als ze er niet tegen zou kunnen. Gaan bij dit kindje dus ook deze gebruiken en hopelijk kan ze daar gewoon tegen!

2 dagen geleden

Ik zweer bij Huggies water wipes via bol.com. super goedkoop en echt fijne doekjes (niet te nat en fijn materiaal)

één dag geleden

Reactie op E0603

Ik zweer bij Huggies water wipes via bol.com. super goedkoop en echt fijne ...
Ik ook! In de action nog goedkoper dan op bol.com, maar hoe dan ook valt de prijs goed mee!