18 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb zelf groot verpakking van water wipes. Die zijn vaak ook in de aanbieding

2 maanden geleden

Daar ga je pas achter komen als de baby geboren is🙈 het kan best zijn dat jou baby niet goed reageert op die billendoekjes

2 maanden geleden

De aanbiedingen komen zo vaak Zou gewoon een aantal verschillende pakjes in huis halen en deze uitproberen. Dan kun je kijken wat jezelf en wat je kindje fijn vindt

2 maanden geleden

Wij hebben in het begin uit alle gratis boxen enz alles uitgeprobeerd en zijn er zo achter gekomen dat wij kruidvat die blauwe het fijnst vinden

2 maanden geleden

Wij hebben al vele soorten billendoekjes getest, maar de Zwitsal Sensitive is hier favoriet 💜

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

De aanbiedingen komen zo vaak Zou gewoon een aantal verschillende pakjes ...
Wij vinden Zwitsal sensitive echt de fijnste. Maar heb ze allemaal wel geprobeerd

2 maanden geleden

Ik gebruik vanaf het begin(3 jaar geleden) alleen waterwipes, het is een persoonlijke keuze. Mijn ervaring is dat verzorgingsproducten voor babys met zo min mogelijk toegevoegde ingrediënten het beste zijn.

2 maanden geleden

Hi, Ik wilde dit ook graag doen maar ik heb de tip gekregen van meerdere moeders om te wachten tot de kleine er is ivm allergische reacties of uitslag etc. De meeste producten zijn iedere paar maanden een keer in de aanbieding bij de drogist

2 maanden geleden

Ik had zelf ook allemaal verschillende tot ik erachter kwam dat mijn zoontjes tegen geen enkel doekje kunnen behalve de doekjes op waterbasis. Dus ik zou inderdaad even afwachten met grote hoeveelheden kopen tot je zeker weet dat je kindje er tegen kunt

2 maanden geleden

Mijn voorkeur is de goedkoopste... Huggies. Die haal ik voor +/- 1 euro per pakje in de aanbieding. Meestal zijn er regelmatig aanbiedingen van bijna alle merken, dus eerst kijken welke je wil en dan aanbieding scoren zou ik doen.

2 maanden geleden

ik gebruik de zwitsal sensitive en vind ik wel de fijnste! heb al veel geprobeerd, huggies , kruidvat , pampers maar zweer bij deze! kruidvat sensitive krijgt hij uitslag van in zn gezicht als ik even gauw zn mondje ermee af wil vegen bijvoorbeeld. zwitsal dan weer niet. Is echt per kindje verschillend! ik koop ze altijd 1 keer in de zoveel tijd als ze in de aanbieding zijn bij de kruivat. 1+2 dozen gratis! heb dan 3 dozen voor 35 a 40 euro!

2 maanden geleden

Ik ga die water doekjes van kruitvat gebruiken, gebruik ze wel is als ik bij vriendin ben met kleintjes en vind ze super fijn😊

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn dochter de blauwe kruidvat doekjes gebruikt (de paarse hadden ze op de opvang maar kreeg ze uitslag van). Voor haar gezicht te poetsen heb ik dan weer de waterdoekjes van de kruidvat.

2 maanden geleden

Aanbiedingen zijn er overal, altijd :) Wij hebben Kruidvat sensitive (of de gewone paarse als mijn man niet oplet bij de koop haha) en de witte (water) voor het gezicht. Die vind ik net te snel uitdrogen / matig schoonmaken (ga je toch staan duwen en schrobben) bij de billen. A-merken vind ik duur. Maar het is geheel een kwestie van smaak, wensen en huiduitslag 😉

2 maanden geleden

Wij gebruiken zelf toch het aller allerliefste wasbare billendoekjes (minder doekjes nodig, veegt heel goed schoon), zacht aan de billen. Als we weg gaan gebruiken we het liefst water wipes, kan van kruidvat zijn of van pampers, die zijn het fijnste vinden wij zelf :)

2 maanden geleden

Reactie op Lilian29

Wij gebruiken zelf toch het aller allerliefste wasbare billendoekjes (mind ...
Precies dit!

2 maanden geleden

Die aanbieding komt zovaak. Zou zelf niet inslaan. Misschien reageert jou baby er niet oké op. Hier konden mijn 3 jongens alleen tegen de sensitieve variant van Zwitsal. Ik vond ze wel fijn. Nu gebruik ik pampers sensitief van action. 4 pakken voor 5 nog wat.

2 maanden geleden

Wij hebben gewoon Jumbo eigen merk voor de gevoelige huid. Werkt prima. Zelf ben ik altijd van mening: eerst het goedkope proberen, als dat niet werkt, dan kun je altijd nog duurder gaan