22 Reacties

5 maanden geleden

Van kruidvat merk met lotion! heel fijn vind ik ze

5 maanden geleden

Kruidvat

5 maanden geleden

De roze zwitsal doekjes

5 maanden geleden

Reactie op CVH2020

Kruidvat
Welke van de kruidvat?

5 maanden geleden

Reactie op SabFra

Welke van de kruidvat?
Ik gebruik de groene en de blauwe

5 maanden geleden

Zwitsal sensitive. De Kruidvat doekjes geven hier rode /geïrriteerde billen

5 maanden geleden

My Royal baby Duurder (als je veel inkoopt valt het prijsverschil nog wel mee) Maar ze zijn zo fijn! Vooral het feit dat ze zo nat zijn is heel prettig

5 maanden geleden

Naïf billendoekjes. Alles veeg ik er zo mee af. Groene variant heb ik dus nog niet eens met lotion. En nooit irritatie terwijl wel eczeem gevoelig meisje

5 maanden geleden

Zwitsal. Ook geen problemen mee. Wel probeer ik het goed in te smeren na ontlasting.

5 maanden geleden

Zwitsal/Kruidvat blauw en Kruidvat roze/pampers aqua gebruik ik. Ik wissel de doekjes altijd af. Naif krijgt m’n zoontje mega uitslag van helaas.

5 maanden geleden

Paarse van de Kruidvat zijn heel goed en vaak goede aanbieding 3 grote dozen voor 30 euro..

5 maanden geleden

Pampers harmonie aqua ☺️ koop ze enkel in de aanbieding.

5 maanden geleden

Met ontlasting gebruik ik de weleda reinigingsmelk op een xl watje. Maar ze had hier met het veranderen van de ontlasting door vaste voeding ook wat last van luieruitslag dus vandaar.

5 maanden geleden

Kruidvat sensitive doekjes

5 maanden geleden

Ik maak mijn eigen doekjes met katoenen doekjes, water en een oplos blokje van terra Gaia care cube https://www.terragaia.eu/terra-gaia-care-cubes-set-for-wet-wipes/

5 maanden geleden

Pampers fresh clean!

5 maanden geleden

Huggies sensitive extra care

5 maanden geleden

Pampers aqua

5 maanden geleden

Pampers Harmonie Aqua, heel tevreden mee en heb het idee dat alles er goed schoon mee wordt. Ook het pakje waar de doekjes inzitten heeft een handige deksel.

5 maanden geleden

Kruidvat sensitive, heel fijn!