10 Reacties
7 maanden geleden
Met gangbare groenten en fruit krijg je echt ontzettend veel chemische pesticiden binnen. Hier alles BIO ook voor ons zelf
6 maanden geleden
Ik woon in een boeren dorp. Dus ik haal de groente en fruit bij boerderijen in de buurt, of mensen die dat in hun tuin verbouwen. Maar als ik even snel moet of even geen tijd heb om het te maken, ga ik ook wel eens langs de supermarkt voor een potje.
6 maanden geleden
Als er een keuze is in de supermarkt nemen we biologisch, ook voor onszelf. (budget) tip: kijk ook eens in het vriesvak van de supermarkt. Bij de AH heb je bijvoorbeeld biologische erwtjes, bloemkool, broccoli, boontjes, soms ook pompoen… allemaal zeer betaalbaar (veel goedkoper dan potjes!) met AH premium ook nog 10 procent korting.
6 maanden geleden
Ter vergelijking: potje Olvarit bloemkool 125gram: nu in de aanbieding 0,99 euro. 400 gram AH bloemkoolrijst bio diepvries: 1,88 (met premium, anders 2,09)
6 maanden geleden
Wij eten zelf biologisch, dus de kleine ook (zoveel mogelijk. Niet alles kan ik biologisch krijgen bij onze supermarkt. Ik hou de dirty dozen/clean fifteen dan een beetje in m’n achterhoofd. Ik neem gerust wel eens normale wortelen mee, maar gewone aardbeien bijvoorbeeld voor onszelf haal ik echt niet in de supermarkt).