10 Reacties

5 dagen geleden

Hoi, ik ben pas 2x geopeerd waaronder aan blindedarmontsteking met 23 weken. Ik mocht na 1 dag naar huis. Ja gewoon rustig aan doen. De operatie pijn bleef nog wel een dag of 5 a 6. De eiland pleisters mocht ik er afhalen na 1 dag, en de hechtstrips/zwaluwstaartjes zitten er nog op die moesten vanzelf los laten. Ik mag alleen 6 weken niet zwemmen.(ik ben op vakantie)

5 dagen geleden

Ik had een blindedarmontsteking 3 weken na de bevalling. Ik mocht 6 maanden niet tillen. Dus denk dat dit advies voor jou dringender geld. Verder de wonden in de gaten houden op ontsteking. Meer dan dat weet ik niet en helaas weet ik niet of er nog speciaal tips zijn voor zwangeren.

5 dagen geleden

Ik heb ook een blindedarmontsteking gehad, maar dit was niet met een zwangerschap. Ik kan je wel meegeven, pas op met tillen en bukken ed! En in combinatie met je zwangerschap zeker. Ik had toen te veel gedaan na een week en merkte het gelijk heel erg. Heeft zeker twee maanden geduurd voordat ik weer normaal alles kon. 😅

5 dagen geleden

Reactie op brenenthijs

Hoi, ik ben pas 2x geopeerd waaronder aan blindedarmontsteking met 23 weken ...
Oh jeetje wat een pech, nou hopelijk ben je snel van al je klachten af geniet nog van je vakantie 😊

5 dagen geleden

Reactie op Klaasjebaby

Ik had een blindedarmontsteking 3 weken na de bevalling. Ik mocht 6 maanden ...
Oh dat lijkt me ook niet een heel comfortabel moment in die fase wil je natuurlijk het liefste gewoon bij je kindje zijn. Oei 6 maanden niet tillen dat gaat nog een flinke uitdaging worden denk ik 🙈 gaat nu wel weer alles helemaal oke met jou?

5 dagen geleden

Reactie op girl_x

Ik heb ook een blindedarmontsteking gehad, maar dit was niet met een zwange ...
Ja, meestal een valkuil natuurlijk dat we te snel weer alles willen kunnen maar ga inderdaad even volledig focussen op het beste herstel zodat ik hopelijk goed de bevalling in kan gaan over hopelijk minimaal 9 weken maar de gynaecoloog zei wel dat ik een verhoogde kans heb op een vroeggeboorte nu.

5 dagen geleden

Reactie op femm1996

Oh dat lijkt me ook niet een heel comfortabel moment in die fase wil je nat ...
Was het ook niet. Ik was er erg ziek van en we waren er wat laat bij. De huisarts dacht eerst dat ik buikgriep had. Ik heb nog 4 dagen aan antibiotica in het ziekenhuis moeten blijven. Gelukkig had ik melk in de vriezer staan al, omdat ik vanaf dag een ging nakolven na voeding. Dit hielp erg, omdat ik niet in staat was om te voeden. Na verlof moest ik gelijk weer bijna fulltime werken. Herstel heeft bijna een jaar geduurd, waarin mijn man in het begin alles deed en ik het stukje voor stukje weer terug nam.

5 dagen geleden

Hoe is je eigen herstel nu? Ben je al weer thuis. Hoe voel je je nu?

5 dagen geleden

Reactie op Klaasjebaby

Hoe is je eigen herstel nu? Ben je al weer thuis. Hoe voel je je nu?
Jeetje wat een verhaal zeg! Pff ja de zorg is niet altijd even goed ik kreeg eerst ook de diagnose buikgriep en daarna blaasontsteking 😅 Gaat wel oke ik ben nu thuis maar heb wel nog veel pijn weet bijvoorbeeld ook gewoon niet zo goed hoe ik nu het beste kan slapen. Alles is eigenlijk een beetje onduidelijk maar zal maandag even naar de huisarts bellen met mijn vragen en in de tussentijd probeer ik maar een beetje uit wat goed voelt!

4 dagen geleden

Reactie op femm1996

Jeetje wat een verhaal zeg! Pff ja de zorg is niet altijd even goed ik kree ...
Het word je zo niet makkelijk gemaakt. Veel sterkte met je herstel. Hopelijk heeft het verder geen nare effecten voor je zwangerschap verder! 🙏