5 Reacties
één maand geleden
Blaasontsteking kan tijdens een zwangerschap heel vaak terugkomen. Een gesprongen bloedvaatje of adertje kan ook, of na gemeenschap kan ook
één maand geleden
Ik heb het sinds het 2e trimester regelmatig. Ben nu 30+6 weken. Afgelopen zaterdag weer in het ziekenhuis geweest voor extra controle omdat ik weer wat helderrood bloedverlies had. Niet veel, wel rood.
Bij mij komt het omdat mijn placenta laag ligt. Lag eerst over de uitgang heen maar vandaag bij 30 weken echo gehoord dat hij is opgeschoven en ik dus wel natuurlijk mag bevallen. Maar mijn placenta die makkelijk bloedt willen ze wel goed in de gaten houden tijdens de bevallen, om te voorkomen dat ik niet ineens heel hevig ga bloeden.
Denk dat ik nu in totaal al wel 8 keer ter controle naar het ziekenhuis moest voor extra echo’s na bloedverlies. Heel vervelend wel en je schrikt toch steeds. Maar met de kleine meid is niets aan de hand verzekeren ze. Dus ik ben wel elke keer weer gerust gesteld.
Ik mag ook al weken geen seks meer, niet teveel inspanning, niet sporten, rustig aan doen. Dit om geen bloedingen uit te lokken.
één maand geleden
Ik heb weekje terug beetje bruin bloed gehad, toen gebeld maar hoefde me niet zorgen te maken (verder geen andere klachten), echter net weer beetje bruin bloed en daarna wat rozig... Ga morgen toch maar weer bellen en eens testen op een blaasontsteking voor de zekerheid.