80 Reacties

3 maanden geleden

Jeetje wat ontzettend heftig voor jullie. Veel sterkte❤️❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Jeetje wat een heftige gebeurtenis. Ik hoop zo dat de situatie zich omkeert en jullie baby toch nog blijft zitten in elk geval tot aan 24 weken en het liefst natuurlijk langer. Heel veel sterkte toegewenst in deze tijd van onzekerheid 🌹

3 maanden geleden

Wat ontzettend heftig voor jullie. Heel veel kracht en sterkte gewenst ❤️🙏🏼.

3 maanden geleden

Kan me niet voorstellen wat jullie nu doormaken. Heel veel sterkte en hopelijk houden jullie het wat langer vol samen. ❤️ !!!!

3 maanden geleden

Heel veel sterkte 🌷

3 maanden geleden

Oh wat heftig zeg. Heel veel sterkte

3 maanden geleden

Heel veel sterkte ⚘️

3 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst ♥️

3 maanden geleden

Heel veel sterkte ❤️

3 maanden geleden

Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Jeetje! Heel veel sterkte liefde en kracht toegewenst. Hopelijk gebeurt er een wonder!🙏🏻❤️

3 maanden geleden

Wat enorm heftig!! Kunnen ze je misschien nog progesteron toedienen? Utrogestan of injecties. Dit kan ook bloedverlies tegenhouden. Veel sterkte!

3 maanden geleden

Jeetje hopelijk blijft de baby wel gewoon nog zitten tot in ieder geval 24 weken. Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte! Ik hoop dat er toch nog ergens een lichtpuntje is en dat er toch niets gedaan kan worden om de 24 weken te halen, al lijkt dat nog zo ver. Als zij niet vechten, vecht voor jullie zelf en de kleine beeb! Heel veel kracht toegewenst 🙏🏽

3 maanden geleden

Wat heftig! Hopelijk kan je kleintje nog een paar weekjes blijven zitten tot minstens die 24 weken..

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! 🤍 Hopelijk blijft de kleine nog even fijn zitten!

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! Hopelijk blijft de baby zitten tot 24 weken of langer

3 maanden geleden

Wij wensen jullie al het beste toe. 🍀

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! 🍀 we duimen voor jullie, en hou ons vooral op de hoogte als je dat fijn vindt om van je af te schrijven 😘