80 Reacties
3 maanden geleden
Oh wat spannend! Gelukkig zijn er ook heel veel positieve verhalen hier te lezen. Tijdens mijn vorige zwangerschap had iemand met 18 weken gebroken vliezen. Niet een beetje maar echt echt. Iedereen volgde haar verhaal (was vorig jaar september kinder) en ze heeft heel lang in het ziekenhuis gelegen maar het kindje is pas veel later gekomen. Uiteraard met veel zorg en risicos heeft ze het wel al die tijd vol gehouden en is het goed gekomen. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden om je aan vast te houden.
Sterkte in elk geval en zolang de kleine nog veilig in je buik zit zou ik zeker de hoop hier opgeven!
3 maanden geleden
Jeetje wat een heftige situatie! Heel erg veel sterkte hopelijk kan je kindje in ieder geval tot de 24 weken blijven zitten!
3 maanden geleden
Jeetje, ik leef met jullie mee. Om jullie een hart onder de riem te steken: anderhalve week geleden ben ik ook met spoed (met 20 weken) opgenomen in t ziekenhuis ivm ontsluiting, vroegtijdige weeen en een verkorte baarmoederhals. Inmiddels ben ik anderhalve week verder en is t weer relatief rustig. Ik heb Utrogestan voorgeschreven gekregen en heb destijds ook indometacine gekregen tegen de weeen. Ik duim voor jullie. Veel sterkte!
3 maanden geleden
Veel sterkte, gezondheid en goede hoop voor jullie kleine vent gewenst! 💘
3 maanden geleden
Super fijn om al jullie berichten te lezen. Dat doet ons goed!
Ik ben nog niet uit het ziekenhuis. Helaas is het bloeden nog niet gestopt en ze kunnen het nu ook niet tegenhouden met medicatie omdat ze bang zijn dat het weeën gaat opwekken en ik wellicht al eerder weeën heb gehad maar ze niet heb gevoeld willen ze dat risico niet nemen.
Op dit moment merk ik dat het bloeden aan het afnemen is. Hopelijk blijft dat ook zo. Mocht het afnemen dan heeft de gynaecoloog morgen een overleg met het LUMC staan voor een noodcerlage. Dit gaat een lang overleg zijn omdat er wat risico's aan verbonden zijn en het niet 100% betrouwbaar is.
We wachten het af maar doordat we door de eerste 24 uur zijn gekomen zonder kleerscheuren merken wij dat de artsen om ons heen wat positiever kunnen zijn en dat geeft ons meer hoop. 🌹
3 maanden geleden
Jeetje wat een verhaal, ik hoop dat ze jullie kunnen helpen.
En dan die kleine het nog een poosje volhoud.
Heel veel sterkte
3 maanden geleden
Heel veel sterkte toegewenst 🍀. Wat een nachtmerrie zitten jullie in 😟. Hopelijk halen jullie minstens de 24 weken 🙏🏻