80 Reacties

3 maanden geleden

Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Onze Caelum is vandaag om 7:38 geboren en heeft hard gestreden en maar heeft zijn laatste adem een uur later uitgeblazen. Wij zijn dankbaar dat we nog een uur met hem hebben gehad maar tegelijkertijd voelt er een eeuwige leegte om je heen. We weten de oorzaak nog niet maar ik hoop zeker dat ze hier snel antwoord op hebben. Op dit moment zitten wij echt in een waas en gaat alles langs ons heen. Wij gunnen jullie allemaal een fijne zwangerschap toe, laat je hierdoor niet afschrikken want ons ziekenhuis gaf ook al aan dat dit niet iets is wat ze wekelijks/ maandelijks meemaken. Nogmaals bedankt voor al jullie steun de afgelopen dagen 🌹✨

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Onze Caelum is vandaag om 7:38 geboren en heeft hard gestreden en maar heef ...
Gefeliciteerd met de geboorte van Caelum, wat een zegen dat je zijn mama bent geworden en altijd zult zijn. …maar ook gecondoleerd met zijn verlies. Wens jullie veel sterkte, licht en liefde in deze moeilijke tijd.

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Gecondoleerd met dit immense verlies. Heel veel sterkte gewenst. Hopelijk kunnen ze jullie snel antwoorden geven en gaat dit jullie een stuk geven in hoeverre dit ooit kan rusten. 😘

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Gecondoleerd met dit grote verlies. Hopelijk krijgen jullie de antwoorden op de vragen die jullie hebben en kunnen jullie dan de rust vinden om het allemaal te verwerken. Heel veel sterkte.

3 maanden geleden

Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst ❤️

3 maanden geleden

Gecondoleerd… wat is Caelum een prachtige naam. Hopelijk bleef hij dicht bij jullie tijdens zijn strijd. Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel kracht en sterkte toe..

3 maanden geleden

Gecondoleerd.... 😢 Heel veel sterkte

3 maanden geleden

Gecondoleerd! Heel veel sterkte met dit zware verlies! En thanks voor alle lieve dingen en geruststellingen die je ons toewenst! 🙏

3 maanden geleden

Gecondoleerd! Heel veel sterkte de komende tijd! ❤️

3 maanden geleden

Gecondoleerd met dit zware verlies! Heel veel sterkte de komende tijd.

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Geen woorden behalve, gecondoleerd en heel erg veel kracht en sterkte✨🤍

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Gecondoleerd en heel veel sterkte. 🩵

3 maanden geleden

Wat vreselijk, heel veel sterkte ♡

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje 😢. Heel veel sterkte toegewenst 😘

3 maanden geleden

Gecontroleerd met het verlies van jullie zoontje, wat hebben jullie gestreden samen. Onwijs veel sterkte en knuffels naar jullie toe sturend🙏🏽🥰

3 maanden geleden

Lieve TS , vind je het fijn als je gefeliciteerd wordt met de geboorte van Caelum💙? Ik hoop dat je evengoed ook veel trots mag voelen! En dat zijn geboorte wat dat betreft los staat van zijn overlijden. Wat is Caelum een prachtige naam, het betekend hemel(s)! Heel veel sterkte verder

3 maanden geleden

Gecondoleerd ⚘️🪻🌷 wat ontzettend verdrietig om te horen. Heel veel sterkte voor jou en je man en jullie naasten. Ik hoop dat het uur dat jullie samen hebben gehad je altijd bij zal blijven. Ik hoop ook voor je dat jullie snel antwoorden krijgen. Echt een supermooie naam is Caelum trouwens ✨️💫 en nogmaals heel veel sterkte gewenst!

3 maanden geleden

Reactie op Stermama

Gefeliciteerd maar ook gecondoleerd met Caelum, wat een prachtige naam! Qua antwoorden zou ik zeker even verdiepen in cervix insufficiëntie. Is Caelum je eerste kindje? Heel veel sterkte sterke en trotse mama ❤️