8 Reacties

één maand geleden

Lees graag mee!

één maand geleden

De verlosmoeder heeft een leuke aflevering “vader takeover” over de verdeling tussen papa en mama tijdens de kraamperiode. Mijn man en ik hebben hem vorige keer allebei geluisterd en hadden hier zeker wat aan!

één maand geleden

Ik heb in mijn postpartumbox het boek het vierde trimster gehad, moet er nog in beginnen maar is dus echt voor jezelf en de kraamperiode.

één maand geleden

Super, dankjulliewel voor deze tips!

één maand geleden

Baby in een droomritme. Veel aan gehad bij ons 1e. Er staan voorbeelden van ritmes in, waardoor je een handvat hebt hoe een dag op een bepaalde leeftijd eruit zou horen te zien

één maand geleden

Onpopulaire mening. Pas op dat je je niet teveel "voorbereid", laat het ook een beetje over je heen komen. Elk kindje is anders, dus een bepaald ritme of een wakkertijd aanhouden ligt ook aan bijvoorbeeld hoeveel voedingen je kindje nodig hebt. Mijn filosofie is dat het eerste jaar geen ritme heeft want zodra je denkt een ritme te herkennen veranderd deze alweer😉

één maand geleden

Snuggles and dreams( boek of downloaden) was echt een droom bij mijn eerste kindje. Bijna iedereen in onze omgeving gebruikt dit ook. Heel goed tips ivm slaapritme, eten, ... Even zoeken bij 3 maanden naar het slaapritme maar daarna zo handig dat je weet wanneer ong. eet, hoeveel, slaapt .. Mijn kindje viel ook bijna automatisch op haar ritme in slaap. Wat ervoor zorgt dat je weet dan kan ik zelf even slapen, naar de winkel,... Wat voor mij heel rustig en aangenaam was 🙂

één maand geleden

Mijn kindje en de meeste van onze vrienden sliep hierdoor ook door op 5-6 maanden. Misschien lukt dit niet bij iedereen, ( benieuwd naar ons 2 de kindje 🙂) , Maar ik ben er echt van overtuigd dat slaapritmes en ook op tijd terug wakker maken echt enorm helpen/ geholpen hebben.