9 Reacties

één dag geleden

Toevallig omdat ik er een gekregen heb. Maar kraamzorg & verloskundige raden het af nu al een dure kolf te kopen.. Je kunt hem altijd huren via ziekenhuis of vk of later aanschaffen.

één dag geleden

Gisteren intake van Kraamzorg gehad en zij gaf inderdaad aan dat het beter is om te wachten tot de eerste kraamweek omdat er dan inderdaad 1 gehuurd kan worden bij het ziekenhuis.

één dag geleden

Alleen als je er toevallig eentje van een vriendin oid kan lenen kan je hem alvast in huis leggen. Maar bij voorbaat iets kopen van toch minstens 150 euro waarvan je niet weet of je het gaat gebruiken zou ik zeker niet doen.

één dag geleden

Ja, maar alleen omdat ik weer wil kolven als bv niet lukt. Als het de eerste was geweest en de keuze wel of geen bv stond nog helemaal open had ik gewacht tot na de bevalling, het is zonde als je er eentje aanschaft die je misschien niet gaat gebruiken.

één dag geleden

Wij zijn van plan er eentje te huren van het ziekenhuis en daarna te kopen als het goed gaat.

13 uur geleden

Ik had wel van te voren aangeschaft. Ik heb wel contact gehad met een lactatiekundige en zij hielp me ook met de maat. Heb een Horigen kolf en ben daar zeer tevreden over 👌

12 uur geleden

Ik heb een kolf liggen maar uit ervaring weet ik dat je in t begin ip geen kolf gebruikt. Kindje gewoon heel vaak aanleggen werkt het beste en als het niet op gang komt om welke reden is huren altijd handiger omdat dit vaak een krachtigere motor heeft die goed helpt bij het op gang brengen van de melk. Een kolf voor voorraad afkolven kan je dan altijd later nog aanschaffen die zijn vaak iets minder krachtig, ook goed maar gewoon voor de opstart vaak niet voldoende. Dus ik zou zeker nog niks kopen huren is super snel geregeld en kan de kraamzorg je bij helpen en vergeet niet aanschaf is ook zo gefixt "vandaag besteld morgen in huis"

12 uur geleden

Bedankt allemaal!!