17 Reacties
één maand geleden
Reactie op M_1986
In de gratis doos van de Prenatal zit een flesje.
Dan heb je in ieder geva ...
Die zit ik net uit te pakken, vandaar dat ik er weer aan moest denken haha 😅
één maand geleden
Reactie op Mirandapriscilla
Die zit ik net uit te pakken, vandaar dat ik er weer aan moest denken haha ...
Ik zou niet teveel vooraf halen helemaal niet als je bedoeling borstvoeding geven is.
Als je kindje die uit de doos van Prenatal niet accepteert of je het zelf niet fijn vindt kun je altijd nog wat anders kopen
één maand geleden
Wij hebben philips avent glazen flesjes😊 hier ook graag borstvoeding geven dus die flesjes zijn meer aangeschaft om na een paar weken eventueel te gebruiken voor gekolfde melk zodat papa soms ook kan helpen meg voeden🥰
één maand geleden
Reactie op kirstensuzanne
Wij hebben philips avent glazen flesjes😊 hier ook graag borstvoeding geven ...
En waarom heb je voor de glazen flesjes gekozen? ☺️
één maand geleden
Reactie op Mirandapriscilla
En waarom heb je voor de glazen flesjes gekozen? ☺️
Ja precies wat M zegt😊 plastic is eigenlijk niet zo hygienisch en vooral met opwarmen etc komen er wel microplastics vrij in de melk/voeding
één maand geleden
Hallo, misschien een domme vraag maar moet je een borstkolf hebben als je borstvoeding wilt geven?
één maand geleden
Reactie op kayleigh01
Hallo, misschien een domme vraag maar moet je een borstkolf hebben als je b ...
Zou ik zelf wel aanraden inderdaad! Het is namelijk ook heel fijn als je op een gegeven moment wat melk kan gaan kolven zodat je partner een keer een flesje kan geven. En zeker als je kleine naar de opvang of een keer naar oppas gaat ben je afhankelijk van een flesje en moet je dus vooraf kolven (en op de normale voedingsmomenten als je niet bij je kindje bent). Als laatste kan kolven soms ook helpen om je productie wat op te krikken als die onvoldoende is.
één maand geleden
Reactie op Pupske2
Zou ik zelf wel aanraden inderdaad! Het is namelijk ook heel fijn als je op ...
Maar inderdaad wat M_1986 hieronder ook zegt: in begin in principe niet direct nodig, en als het nodig is voor je productie kun je vaak een kolf huren via een lactatiekundige of kraamzorgbureau waar je bij zit.
Ik heb onze eerste ruim 2 jaar borstvoeding gegeven dus ik koop wel weer vooraf een kolf (de oude werkt niet zo goed meer), maar bij een eerste kun je ook prima eerst afwachten hoe het loopt en na een paar weken een kolf kopen/huren.
één maand geleden
Reactie op Mies206
Ik heb de brede hals flessen van dr Brown. Ging bij mijn dochter erg goed. ...
Deze heb ik bij baby 1 ook gebruikt. Ga ze bij 2 ook weer aanschaffen. Vond ze erg fijn!
Gelukkig nooit problemen gehad met fles weigering of tepelverwarring.. maar of dat aan de fles lag durf ik niet te zeggen 😉
één maand geleden
Reactie op Mies206
Ik heb de brede hals flessen van dr Brown. Ging bij mijn dochter erg goed. ...
Ik heb ook deze gehad. Voor gekolfde melk maar ook voor bijvoeding met kunstvoeding (had niet genoeg melk en live borstvoeding is gefaald). Bij de opvang mochten glazen flessen als ze de plastic hoesje van Dr. Browns erom hadden.
één maand geleden
Reactie op M_1986
Eerst niet hoor.
Zou zeker niet vooraf kopen en als het nodig is een kolf c ...
Dat klopt, het hoeft niet van tevoren. En tussen nu en dat het nodig is komen nnog betere /nieuwere modellen op de markt. Waar zou ik wel tijd en moeite investeren is opzoeken van een goede /passende lactatiekundige met die je klik hebt in jouw regio. Zodat je die in het geval van nood kan contacteren. En goed kijken of je klik hebt (als je meerdere opties in je regio hebt), een kennismakingsgesprek is altijd handig. 😉👍