12 Reacties
2 dagen geleden
Hier alerte baby, maar die gaat juist goed op deze prikkels en gaat daarna heerlijk slapen. Dit klinkt meer als over alert.
Wij zijn Kerst avond optijd begonnen, zo kon ze mee doen en toch optijd slapen.
Geen optie om toch nog even af te leiden? Zodat je even naar beneden kunt. Of even afwisselen?
2 dagen geleden
Ik neem altijd het hoeslaken en slaapzak mee waar ze thuis al op geslapen heeft. En dan in het campingbedje. Dan slaapt ze eigenlijk altijd net als thuis
2 dagen geleden
Oh jahoor. Ik was er al vanuit gegaan dat ik van de hele kerstborrel niks mee zou krijgen. Ik ben boven met de kleine en de rest beneden. Ik heb mezelf geleerd niet teveel fomo te hebben en te accepteren dat dit even het leven is. Wellicht volgend jaar anders. Je bent niet alleen.
2 dagen geleden
Ja herkenbaar, voelt inderdaad af en toe best eenzaam dan h猫 als je een half uur je kind in slaap probeert te krijgen! En ook verder een stuk minder relaxed dan ervoor door de hele tijd bezig zijn met flesjes, eten, luiers, etc.
Maar inderdaad komt wel weer hopelijk!
2 dagen geleden
Hier heeft de baby oogontsteking gehad de afgelopen week, mijn man aangestoken, die heeft nu al enkele dagen 40 graden koorts. Gaat voor de 3e avond op rij rond 21u naar bed. Ik ga ook maar slapen omdat het erg pittige dagen zijn geweest met de baby die veel aandacht nodig had (erg ziek) en man die niets kon. Ik heb bijna alles voor de komende dagen in m鈥檔 eentje gedaan (krijgen schoonfamilie een week lang logeren)
Het is niet helemaal hoe ik het had voorgesteld, maar ben supertrots op wat ik doe voor mijn kind, mijn man, de rest van de familie. Er komen genoeg kerstmissen waar de rest wat beter meewerkt!
gisteren
Ja en nee; bij schoonfamilie zat ik er wel eens zo bij in de prille babytijd. Ik gunde mijn man dan zijn familiemoment maar vond het ook een beetje rot, alsof ze zich helemaal niet in mij verplaatsten. Daar heb ik toen wel iets van gezegd.
Bij mijn familie beginnen we in de middag al en gaan we rond 20u naar huis. Hij slaapt dan in de auto en thuis verder.
De zorgtaken verdelen we, zodat we beiden iedere gang toch een bordje kunnen meeprikken.
16 uur geleden
Lastig ja! Hier een hele slechre slaper. Vandaag bij ouders kerst gehad en 3x geprobeerd hem in slaap te krijgen maar helaas zonder succes (terwijl hij daae elke week een dag is en dan echt goed slaapt overdag). Vind dat erg lastig want daardoor was hij van half 2 tot 9 wakker. Als hij overdag wat slaapt geeft dat me rust want de nachten zijn altijd hels en hij slaapt dan echt te weinig.... kijk zo op tegen nog een kerstdag bij anderen 馃槶馃槶