10 Reacties

11 dagen geleden

Wat vervelend dat je hier zo'n last van hebt. Het is al super goed dat je zouten binnen krijgt. Ors is een combinatie van zout en suiker. Wellicht kan je dus nog iets met suiker proberen te eten. Dit voorkomt namelijk dat je uitdroogt. Verder gewoon eten wat gaat. Elk kleine beetje is mooi meegenomen. Beterschap

11 dagen geleden

Reactie op CVH2020

Wat vervelend dat je hier zo'n last van hebt. Het is al super goed dat je z ...
Dankje! Ik probeer fruit te eten maar verder dan 3 aardbeien ben ik niet gekomen 😅 hopen dat het snel over is!

10 dagen geleden

Ik heb ook de buikgriep gehad. Mijn verloskundige adviseerde aa drink en aquarius te drinken. Eten is niet heel belangrijk, drinken wel. Veel beterschap 🍀

10 dagen geleden

Ik heb drie jongens en nergens last van gehad tijdens de zwangerschappen. Nu bijna 8 wk zwanger en het is bijna erger dan in mn pubertijd 🤣

10 dagen geleden

Ik ben sinds dinsdagavond gevloerd door de buikgriep, waarschijnlijk afgelopen zondag opgelopen bij een kinderverjaardag 🥳 gelukkig lijken mijn zoontje en partner tot nu toe niet getroffen te zijn, maar deze mama des te meer 😓 ik heb 1,5 dag niks kunnen eten. Gisteravond twee beschuitjes met hagelslag en wat boter, dat ging er met moeite in. Daarna nog 1x moeten spugen en toen hield het spugen gelukkig op. Diarree is er wel nog, dus vanochtend toch maar eens de verloskundige gebeld, ze zei dat als het nu langzamerhand de goeie kant op gaat, ik me geen zorgen hoef te maken. Maar mocht het morgen/overmorgen niet beter zijn of zelfs slechter zijn, dan moest ik wel even de huisarts of de hap bellen. Maar de baby neemt alle reserves van ons die hij/zij nodig heeft, dus daar hoefde ik me verder echt niet druk om te maken. Misschien ook een kleine geruststelling voor jou. En qua eten... Probeer eens een beschuitje (eventueel met iets erop wat jij momenteel lekker vindt). En zo nu en dan kleine slokjes water/limonade zonder prik.

10 dagen geleden

Reactie op Kruumelke

Ik ben sinds dinsdagavond gevloerd door de buikgriep, waarschijnlijk afgelo ...
Hier helaas al sinds maandag 😥 vandaag wat beter gelukkig!! Dankje voor de reactie!

10 dagen geleden

Veel drinken en een beschuitje wil ook nog wel eens dragelijk zijn.

10 dagen geleden

Ik was iets te enthousiast dat het beter ging, maar ik heb gegeten en ik hoef niet meer constant naar de wc 🥳 alleen staan is al too much 😂 vanmiddag 2,5 uur geslapen

10 dagen geleden

Misschien kun je een waterijsje eten? Helpt mij altijd! Lekker koud,wat suikers en even een smaakje . En als je ervan moet spugen hoef je geen droge cracker uit te spugen (wat echt hel is ) Ik nam echt alleen maar rakketjes toen ik meeega buikgriep had! Je wordt toch niet beter van bepaald eten, als je moet spugen moet je spugen, dus dan maar rakketjes uitkotsen haha.

10 dagen geleden

Reactie op Pietjejan

Misschien kun je een waterijsje eten? Helpt mij altijd! Lekker koud,wat sui ...
Slim!! Ik voer ze mijn zoontje wel maar zelf niet natuurlijk 😂