8 Reacties
vorig jaar
Hier hetzelfde!
In mijn vorige zwangerschap sliep ik heerlijk met mijn xxl voedingskussen. Nu nog niet nodig gehad maar het duurt niet lang meer voordat deze weer het bed in komt.
Echt geloof me, doe jezelf er 1 cadeau want ze slapen heerlijk!
Manlief is wat minder blij met zo'n groot ding in bed maar dat moet hij maar gewoon even voor lief nemenđ€Ł
vorig jaar
Reactie op Sandyvg
Welke heb je dan besteld als ik vragen mag? đ
https://www.bol.com/nl/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-u-vorm-lichaamskussen-zijslaapkussen-pluche-overtrek-voedingskussen-280-cm-ritssluiting-rheme/9300000169753343/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000169753343&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw-O6zBhASEiwAOHeGxcECm0ach3G5WGCTVUBNZXTZ-_kRpAjx0sNnaDXpl3lFxENEKs6lexoCS4oQAvD_BwE
Deze heb ik! En als de baby er is, is hij ook ideaal met borstvoeding. Wel thuis uiteraard want dat ding sleur je niet makkelijk meeđ€Ł
vorig jaar
Reactie op Romay
Hier ook een buikslaper en ik heb hetzelfde kussen! Ik heb een katoenen en pluchen hoes, zelf vind ik die laatste iets fijner omdat de hoes wat makkelijker te wisselen is voor het wassen. Mijn eerste bevalling was met een keizersnede dus ik kon niet anders dan op mijn rug slapen wat ik echt nooit doe, toen vond ik het kussen ook superfijn om een beetje een houding te vinden waarin ik toch kon slapen
vorig jaar
Reactie op jarofsouls
Hier ook een buikslaper en ik heb hetzelfde kussen! Ik heb een katoenen en ...
Nou bij mij dus precies hetzelfde! Ook bevallen met een keizersnede en alsnog heerlijk (voor zover dat kon) geslapen in het kussen..
Ook mee genomen naar het ziekenhuis en werd om een leuke manier uitgelachen door de verpleegsters omdat dit kussen het bed nogal vulde đ€Ł
vorig jaar
Ik heb een extra 1P dekbed in bed wat ik gebruik ipv een voedingskussen. Dat laatste vind ik voor nu echt nog te groot/hoog.
Dekbed kan ik âknuffelenâ /onder mân zij duwen waardoor ik toch nog het gevoel heb op mân buik te liggen. Maar de druk is wel van mân buik af.
Dat gezegd hebbende, slaap wel al een maand echt minder lekker dan ik deed voor de zwangerschap.