16 Reacties

6 dagen geleden

Oje dat is balen! Ik ga van de week zelf een cakesmash fotoshoot doen dus ik ben benieuwd🫣

6 dagen geleden

Ik heb hier vorige week zelf een cakesmash gedaan🙈 kind zat van top tot teen onder

6 dagen geleden

Hier zie je redelijk de ravage

6 dagen geleden

Reactie op Jenniferberg

Ik heb hier vorige week zelf een cakesmash gedaan🙈 kind zat van top tot te ...
Heb je nog tips?

6 dagen geleden

Hier vorige week ook zelf gedaan. Blij toe dat ik geen dure taart of fotoshoot had. Hij keek niet naar de taart om. Dus ik had zijn handjes in taart gedaan Hier ook aan het krijsen en intens verdrietig. En ik had wat slagroom op zn mond gedaan zodat hij kon proefen, das was al helemaal niet goed🤣 agja het was een grappige ervaring! Gelukkig van de 50 fotos die ik gemaakt heb is 1 foto goed!

6 dagen geleden

🙈

6 dagen geleden

Daarom begin ik er niet aan. 🤣🤣 Ik snap het sowieso niet, waarom zou je dure taart kopen die ze daarna kapot slaan 🙈🤷🏻‍♀️ Hier was de taart "maar " 15 euro, maar heb er vanaf gezien. De oudste heeft ook echt een hekel aan vieze handjes. Altijd al gehad en merk dit bij de jongste nu ook al. Daarnaast krijg ik zelf ook een error van al dat eten overal 🤣

6 dagen geleden

Hier zelf een taart gemaakt voor dit moment. Zoontje kroop eigenlijk meteen weg en keek ons echt aan van ‘wat denken jullie zelf?’ Papa heeft z’n handje geholpen om de taart aan te raken. Hij heeft 1 vingertje heeeel voorzichtig in z’n mond gestopt en kroop toen weg van de taart, hij wilde er niks mee doen. Jammer, maar ook prima. Hij geeft het duidelijk aan.

6 dagen geleden

Onze fotograaf vertelde dat meer kindjes dit hebben omdat de botercreme een gekkige vette structuur heeft. Ze gaf t afvies om vooraf een beetje boter te laten voelen zodat t niet nieuw is. Bij ons vond die t ook wel gek nog aan t begin dus heeft ze hem tijdens de shoot een lepel gegeven en daarna ging die er in met zn handjes. Ik heb t bij beide kids gedaan. Ik vind t super leuk zulke foto's 😍 ze worden maar 1 keer 1 denk ik dan. Jammer dat t niet gegaan is zoals je hoopte...

6 dagen geleden

Hier wilde ze de dure taart ook niet aanraken

5 dagen geleden

Oow jeej 🙈 ben benieuwd, hier maakt mijn zus de cake smash cup cake taart 🙏🏻 de dure taart komt op haar verjaardag maar daar snoept iedereen gewoon van 🤣 ik ga de shoot helemaal zelf doen vind het wel spannend

5 dagen geleden

Hier vond ze het geweldig. Voeten en al zaten onder. Ze heeft 1x geproefd maar vond het kliederen toch het leukst😂

2 dagen geleden

Hier was het ook een succes. Ze vond mijn zelfgebakken taart ook lekker 🤣

2 dagen geleden

Hier ook geen succes! Alleen maar huilen, dus gestopt. Heb twee soort van leuke fotos overgehouden, maar die taart bleef onaangeraakt! 🤣

2 dagen geleden

Reactie op Jenniferberg

🙈
Wat een geweldige foto!

2 dagen geleden

Haha, ik was bij een cakesmash van een tweeling en de een was super voorzichtig met 1 vingertje na lang kijken, de ander die stopte zijn gezicht er vol in. Verschillende kindjes verschillende persoonlijkheids zo gezegd 😂 op zich nu juist ook een mooi vastgelegd moment van hoe hij was op dat moment toch? 🙈 En kan me voorstellen dat inderdaad de een wat gevoeliger is voor die nieuwe textuur en dan angstig kan reageren 🤭