11 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, wij hebben deze co sleeper alleen niet de nieuwste variant met compleet gaas. En ik heb altijd gewone lakentjes gebruikt voor een wieg. Ik vertik het om speciale te kopen heb ik ook zo gedaan voor de kinderwagen en dit ging allemaal prima. Sommige aankleedkussen hoezen passen ook! Tipje marktplaats zijn er ook veel te vinden!

2 maanden geleden

Reactie op An-95

Hoi, wij hebben deze co sleeper alleen niet de nieuwste variant met comple ...
Ik schreef lakentjes maar bedoel daarmee ook hoeslakens, passen dan ook allerlei merken, aangezien het matrasje zoveel groter is? Ik heb ook de wat oudere variant op het oog. Bedankt voor de tip van de aankleedkussenhoezen

2 maanden geleden

Ik heb zelf geen ervaring met deze. Maar ik ben ook van plan deze aan te schaffen. Door de goede testen en mijn beste vriendin was er enorm over te spreken

2 maanden geleden

Ik heb deze co-sleeper ook! Superfijn ding. Gaan we zeker weer gebruiken voor de 2e. Volgens mij heb ik hoeslakentjes gekocht via bol of babydump ofzo. Als je de maat googelt, vind je genoeg leuke kleurtjes/printjes. 😊

2 maanden geleden

Reactie op Bianc123

Ik schreef lakentjes maar bedoel daarmee ook hoeslakens, passen dan ook all ...
Ik bedoelde ook de hoeslakens hoor, want een bovenlakentje past altijd. Misschien zal het ene merk beter passen dan het andere, maar wij hebben er geen problemen mee ervaren

2 maanden geleden

Na t lezen van jullie reacties ben ik wel overtuigd. Ga 'm gauw bestellen. Babydump heeft 'm nu stukken goedkoper in de aanbieding.

2 maanden geleden

Reactie op Bianc123

Na t lezen van jullie reacties ben ik wel overtuigd. Ga 'm gauw bestellen. ...
Bij Bol is die nu 149 😜

2 maanden geleden

Reactie op Maudje7

Bij Bol is die nu 149 😜
Oh ik zie dat die bij babydump nog iets goedkoper is! Excuses

2 maanden geleden

Ik vind m top van de week binnen gekregen

2 maanden geleden

Wij gaan de maxicosi co sleeper weer gebruiken voor ons 2e kindje. Hebben hem bij de eerste ook gebruikt, wieglakentjes passen er gewoon in

2 maanden geleden

Wij hebben deze, maar gaan hem bij deze baby niet meer gebruiken. Komt voor ons door de hoogte. Ons bed is standaard 80cm en de cosleeper stond bij de eerste altijd te laag. Wij slapen samen en gaan daarom nu een ikea ledikantje aanpassen en verhogen, verder vond ik het een hele fijne cosleeper en heb altijd wieglakentjes enzo gewoon gebruikt. Alleen matrasje is erg dun wat er standaard in zit