19 Reacties

één maand geleden

Chico next to me & Vastzetten MOET niet🙈 Wij hebben ook een boxspring en de Chico next to me op de rem zetten was al genoeg 😊

één maand geleden

De maxi cosi iora kan je ook gewoon vast zetten aan een boxspring

één maand geleden

Reactie op Bloempotje

Top ga ik die even bekijken

één maand geleden

Reactie op desteney2002

Chico next to me & Vastzetten MOET niet🙈 Wij hebben ook een boxspring ...
Topp dat is wel erg handigg . Ik ga die ook morgen bekijken

één maand geleden

Wij hadden de cosleeper niet vast aan het bed.

één maand geleden

Wij hebben ook een co sleeper naast ons boxsping zit ook niet vast maar wel op de zelfde hoogte alleen moet in mijn kraam week het boxspring nog 30cm omhoog🫣

één maand geleden

Reactie op xoanoukxk

Wij hebben ook een co sleeper naast ons boxsping zit ook niet vast maar wel ...
Waarom moet je boxspring 30 cm omhoog. Meestal zijn deze bedden hoog genoeg.

één maand geleden

Reactie op Meikevd

Wij hadden de cosleeper niet vast aan het bed.
Welke merk co sleeper hadden jullie

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Waarom moet je boxspring 30 cm omhoog. Meestal zijn deze bedden hoog genoe ...
Voor de verzorging door je Kraamhulp in de kraamweek moet het bed op een bepaalde hoogte staan en dit zijn sommige boxspringen niet. Maar bespreek dit met je kraamzorg want niet van elke vroedvrouw MOET dit

één maand geleden

Welke merk co sleeper hadden jullie
Wij hadden deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/co-sleeper-met-wieg-functie-baby-bedje-baby-wieg-in-1/9200000110654414/?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één maand geleden

Wij hebben de Snuzpod 4, die kan erg hoog en heeft lange bevestigingsbanden die onder je matras doorkunnen om hem aan de onderkant van de boxspring vast te maken.

één maand geleden

Waarom moet je boxspring 30 cm omhoog. Meestal zijn deze bedden hoog genoe ...
Ons bed is 50 cm en moet 80 zijn

14 dagen geleden

Reactie op Bloempotje

Wij zitten nu ook te kijken naar de Iora, maar weet iemand hoe deze dan wordt bevestigd aan een boxspring? Met banden? Zijn die dan lang genoeg? En maakt het dan nog uit of je de ‘normale’ versie of de Iora air neemt?

13 dagen geleden

Reactie op LeiaO

Wij zitten nu ook te kijken naar de Iora, maar weet iemand hoe deze dan wor ...
Wij hebben de maxi cosi iora air. Er zitten banden bij. Ik moet hem nog vast maken aan mijn kant van het boxspring. Ons boxspring heeft twee losse bedden de banden passen hierom heen. Het is net hoe je bed inelkaar zit.

13 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Wij hebben de maxi cosi iora air. Er zitten banden bij. Ik moet hem nog vas ...
Ja dit is bij onze boxspring ook zo, maar was bang dat die banden misschien ook niet om 1 bed heen zouden passen. Dus super bedankt voor de reactie, dan denk ik dat wij ook voor Iora gaan. Mag ik vragen waarom jullie voor de air zijn gegaan ipv de standaard versie?

13 dagen geleden

Wij hebben de Deryan Snooze! Wij hoeven geen klossen, Kraamzorg gaf aan dat dit alleen nodig was als ik thuis ging bevallen.. ik ben medisch dus moet sowieso in zkh bevallen. Mocht ik onverwachts wel thuis bevallen dat zijn die dingen zo besteld zei ze 😉

13 dagen geleden

Zit ook een band bij maar wil ik bewust niet. Want je moet ook nog fatsoenlijk je bed uit kunnen komen vind het fijn dat die dan niet ‘vast’ zit.

13 dagen geleden

Reactie op LeiaO

Ja dit is bij onze boxspring ook zo, maar was bang dat die banden misschien ...
De air was in de aanbieding scheelde 30 euro meen ik toen. Vandaar

13 dagen geleden

Wij hebben bij de vorige een maxi cosi iora gebruikt, maar kon altijd alleen dicht omdat uij te laag was ook op de hoogste stand. Onze boxspring is standaard 70cm hoog. Wij hebben nu een ikea ledikant omgebouwd tot cosleeper met spanbanden. Aangezien onze zoon van 2,5 ook nog in ons bed slaapt. Kunnen we er nu ook veel langer gebruik van maken