57 Reacties
één maand geleden
Reactie op xmisuzu
Hahah ik bedoel voor de kleine natuurlijk 🤣 tenzij je dat ook bij de klein ...
OOOOH hahaha sorry 😂 ik dacht dat je voor ons mamas bedoelde 🤭
één maand geleden
Reactie op spablauw
Dit dacht ik ook hoor 😂 joggingspak 100% haha
Ben ik gelukkig niet de enige haha
één maand geleden
Ik heb dit pakje voor onze kleine🩵 zelf draag ik gewoon een pyjamabroek met dikke trui en uggs😅
één maand geleden
Ik heb in ieder geval deze, met eventueel nog een shirt erop van hetzelfde patroon. Alleen ik moet nog een mutsje erbij zoeken.
Ik heb voor mezelf een jurk in dezelfde stof die ik dan voor foto’s aan wil doen als we thuis zijn.
En dan nog een ander setje in een kleinere maat, maar die moet ik nog verder samenstellen. Die is crème met maantjes.
één maand geleden
Wat gaan jullie dragen tijdens de bevalling..?
Ik weet het niet zo goed, in december uitgerekend dus wil niet in me topje daar liggen😂
Advies?
één maand geleden
Reactie op LeonieBostelaar24
Ik weet het niet zo goed, i ...
Ik zat te denken aan een dikke badjas 🤔 leek me opzich handig, snel aan en uit. Iedereen kan overal bij ook. En je blijft ook goed warm met je kleine op je borst
één maand geleden
Reactie op Riley Sheai
Ik zat te denken aan een dikke badjas 🤔 leek me opzich handig, snel aan en ...
Je krijgt het waarschijnlijk heeeel warm tijdens de bevalling, ik had 3 pyjama jurkjes mee om in te bevallen maar ben van begin tot eind naakt geweest 😂
één maand geleden
Ik ben van mijn dochtertje in januari 2023 bevallen en had gewoon een oud thirtje aan en sokjes en voor de rest helemaal niks. Het is per persoon verschillend maar trek nu dat ook weer aan.
één maand geleden
Reactie op Littlemanmay2022
Je krijgt het waarschijnlijk heeeel warm tijdens de bevalling, ik had 3 pyj ...
Dan is die ook super snel uit weer 😂 zei net ook al tegen m'n man "joh, ze gaan toch alles van me zien daar beneden, kunnen ze net zo goed alles zien" 🤣
één maand geleden
Reactie op Riley Sheai
Dan is die ook super snel uit weer 😂 zei net ook al tegen m'n man "joh, ze ...
Hahaha ja. Ik dacht dat ik dat nooit zou doen omdat ik me zou schamen maar eindstand besefte ik me niet eens dat er anderen in de kamer waren. Helemaal in mijn bubbel
één maand geleden
Daar zit ik dus ook mee! Wil ook niet alleen een topje. Zie het niet zitten om tijdens de weeën rond te lopen in mn blote billen 😅 Ik zag op instagram 'het bevallingsjurkje' van 60 euro en heb gewoon gekeken wat daar nou zo bijzonder aan was. En dan iets soortgelijk bij de Shein besteld. Heb nog geen 15 euro betaald 😃
één maand geleden
Ik weet niet waar je wilt bevallen (thuis of ziekenhuis)? Maar in beide gevallen is het aan te raden de temp van de kamer lekker hoog te hebben zodat de overgang voor de baby niet te groot is. Tel daarbij op de inspanning van de weeën en ik voorspel je dat een hemdje of spaghetti bandjes jurkje echt voldoende is om aan het hebben tijdens de bevalling 😃😃