57 Reacties

één maand geleden

Reactie op LeonieBostelaar24

Wat gaan jullie dragen tijdens de bevalling..? Ik weet het niet zo goed, i ...
Dat is wel het laatste waar ik me druk over zou maken, hahaha! Volgens mij heb ik bij de eerste een hemdje aangehad en de 2e kwam ik net uit de douche; dus ben een handdoek om naar bed gegaan en daarna was ik naakt (volgens mij..) Voordeel van een hemdje of niets is dat je wel snel lekker huid op huid met de baby

één maand geleden

Ik zal aan hebben wat ik op het moment van beginnen aan heb. Denk ik. Geen idee en als ik het warm heb, wat ik verwacht, dan doe ik het uit.

één maand geleden

Ik had een nette bevaljurkje/borstvoedingsjurkje. Toen de weeën begonnen scheelde me niks meer, de pijn was te groot, had ook veel gedoucht (om daar de weeën op te vangen) en sindsdien was ik helemaal naakt. Ik dacht ik zou me schamen ofzo (ook bij epiduraal zetten) maar bij de pijn scheelde me echt niks meer. 🤭 Het hielp dat het best warm was in het ziekenhuis en ook bij de bevalling had ik het eerder te warm dan te koud. Ook de dikke sokken die iedereen aanraadt lagen gewoon in de koffer 🤣 helemaal vergeten.

één maand geleden

Ik ga zelf denk ik ook gewoon naakt.. ik wil denk ik mijn weeën onder de douche opvangen en verder wil ik gewoon geen belemmering. Plus als de baby eruit is wil je toch skin to skin en voeden dus dan gaat alles sws uit.

één maand geleden

Ik heb vandaag een lang, zwart nachthemd van de Hema besteld dat aan de voorkant open kan.

één maand geleden

Reactie op Nara999

Daar zit ik dus ook mee! Wil ook niet alleen een topje. Zie het niet zitten ...
Ik wilde deze ook bestellen, maar vind €60 nogal veel. Heb je misschien een linkje van het shein jurkje? ☺️

één maand geleden

Reactie op stelk

Ik heb vandaag een lang, zwart nachthemd van de Hema besteld dat aan de voo ...
Deze dus :)

één maand geleden

Reactie op sannestrijbos21

Ik wilde deze ook bestellen, maar vind €60 nogal veel. Heb je misschien een ...
Denk wel na over de kwaliteit :p goed om even het materiaal te checken. Je wilt zeker niet bevallen in een polyester outfit...

één maand geleden

Reactie op sannestrijbos21

Ik wilde deze ook bestellen, maar vind €60 nogal veel. Heb je misschien een ...
LUVLETTE Zachte Botton Up T-shirtjurk Katoenen Dames Pyjama Loungesets -edit mod Eliza- link weggehaald, niet toegestaan

één maand geleden

Reactie op Nara999

LUVLETTE Zachte Botton Up T-shirtjurk Katoenen Dames Pyjama Loungesets -edi ...
Dus deze heb ik besteld en nog 2 andere soortgelijke. Let er wel op dat het niet polyester is want daar wordt je zweet niet door opgenomen

één maand geleden

Reactie op Nara999

LUVLETTE Zachte Botton Up T-shirtjurk Katoenen Dames Pyjama Loungesets -edi ...
Ik heb zelf zo iets van de h&m ik wilde dat als voedings pyjama gebruiken

één maand geleden

Het bevaljurkje , echt een top ding.

één maand geleden

Ik ben vorige keer bevalling in een jurkje van het bevallingsjurkje, die knoopjes kunnen tot aan je navel open en heel makkelijk weer dicht, ik wil hem nu weer bestellen met lange mouwen. De legging ervan is ook echt super comfortabel is allemaal ban bamboe

één maand geleden

Hi, Het delen van linkjes van Shein is niet toegestaan. Let hier alsjeblieft op. :) Ik zal om deze reden wat reacties aanpassen. Liefs, Eliza

één maand geleden

Even een vraagje: welke maat hebben jullie gekozen voor het geboortepakje? Of hebben jullie 2 maten? Ik heb maat 56 en voor de 3 dagen in het kraamhotel ook outfitjes in 56. Heb slechts 1 'reservere' outfitje in maat 50. Maar nou ga ik toch twijfelen of het voldoende is en ik toch niet wat meer in maat 50 moet kopen😅 Mijn baby loopt voor qua lengte en gewicht dus ga er vanuit dat maat 50 te klein gaat zijn maar je weet maar nooit ...

één maand geleden

Reactie op Eliza I Moderator

Hi, Het delen van linkjes van Shein is niet toegestaan. Let hier alsjeblie ...
Oh sorry,wist ik niet!

één maand geleden

Reactie op Nara999

Even een vraagje: welke maat hebben jullie gekozen voor het geboortepakje? ...
Ik heb zelf ook maatje 50 en 56. Mag ik vragen trouwens waarom jij voor 3 dagen pakt ? Want normaal Mag je toch best snel weer naar huis Ik heb eigenlijk geen reserve outfitjes 🤣 nog meer gaan klaarleggen dus

één maand geleden

Reactie op xmisuzu

Ik heb zelf ook maatje 50 en 56. Mag ik vragen trouwens waarom jij voor 3 d ...
Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen. We kiezen voor 2 nachten kraamhotel omdat ik dat toch fijner vind omdat dat verbonden is aan het ziekenhuis. Die extra controle en zorg voelt toch wat veiliger voor mij persoonlijk. Zeker omdat ik risico ben door m'n leeftijd en bmi

één maand geleden

Reactie op Nara999

Mijn oudste kon zwemmen in maat 50. Gewoon a therme geboren. Dus ik zou zeker kleiner dan 56 meenemen.

één maand geleden

Reactie op Nara999

Mijn 2 kindjes zouden 'Hollandse welvaart' worden en liepen volgens de controles ook voor, echter bij de geboorte allebei klein en fijn en hebben echt nog langere tijd in maat 50 gezeten. Dus nu bij de 3e gok ik het er niet op en heb een aantal setjes in maat 50!