57 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nara999

Even een vraagje: welke maat hebben jullie gekozen voor het geboortepakje? ...
Ik zou wel 1 pakje maat 50 meenemen. Maar als je kindje niet klein wordt geschat is de kans groot dat maat 56 gewoon past. Tenzij je maat 56 van sommige merken hebt. Die vallen super groot.

één maand geleden

Reactie op LeonieBostelaar24

Wat gaan jullie dragen tijdens de bevalling..? Ik weet het niet zo goed, i ...
Niets waarschijnlijk. Neem weer gewoon een XXL t-shirt mee maar waarschijnlijk kan ik weer niets om mijn lijf hebben

één maand geleden

Ik neem gewoon een comfortabele outfit mee. Legging met jurkje ofzo Ga er niets speciaals iets voor kopen.

één maand geleden

Ik houd niet zo van hangende blote borsten, dat voelt niet lekker vind ik. Maar om wel direct huid op huid te kunnen liggen zonder nog iets uit te moeten trekken over mijn hoofd had ik een goedkoop/oud shirtje aan die kapot geknipt mocht worden. Dat was veel handiger dan die laatste weeën nog wat moeten uittrekken terwijl ik een infuus had en epiduraal.

één maand geleden

Reactie op joy12345

Ik ben vorige keer bevalling in een jurkje van het bevallingsjurkje, die kn ...
Lange mouwen?? Is wel heet 😅😅 ze stoken die kamer zo hoog op voor de baby, zou lekker die van de vorige keer aan doen weer :p

één maand geleden

Reactie op E0603

Lange mouwen?? Is wel heet 😅😅 ze stoken die kamer zo hoog op voor de baby ...
Ja maar ik vind al mijn foto’s vre se lijk van de bevalling omdat ik echt mijn armen te dik vindt🤣🤣 slaat echt nergens op hoor, maar thats me haha

één maand geleden

Reactie op Nara999

Even een vraagje: welke maat hebben jullie gekozen voor het geboortepakje? ...
Maat 44 en maat 50. Ik verwacht een kleintje ;)

één maand geleden

Reactie op joy12345

Ja maar ik vind al mijn foto’s vre se lijk van de bevalling omdat ik echt m ...
Fotos van de bevalling zijn sowieso vreselijk:p denk dat je daar beter niet te wel van kan verwachten. Die van mij zijn ook niet aan te zien en ik heb dunne armen 🤣

één maand geleden

Reactie op E0603

Fotos van de bevalling zijn sowieso vreselijk:p denk dat je daar beter niet ...
Haha ja ik vind sommige foto’s wel mooi van mijn bevalling. Alleen die armen. Ik heb daar echt altijd al een beetje een haar verhouding mee haha, maar ik moet ook een tijdje met de baby in het ziekenhuis zijn en ik vind die jurkjes van het bevallingsjurkjes ook echt zo fijn met voeden enzo, dus ik neem lang en kort mee denk ik haha

één maand geleden

Reactie op joy12345

Haha ja ik vind sommige foto’s wel mooi van mijn bevalling. Alleen die arme ...
Aaah ja als je langer moet blijven dan snap ik sowieso wel dat je lange mouwen wilt. Zelf had ik vorige. Keer bevallingsjurkje van seraphine gekocht. Tijdens de bevalling helemaal vergeten aan te doen, kreeg vrij snel zon stom operatiehemd aan voor de ruggenprik en was niet meer in staat om nog te wisselen daarna. Draag het jurkje nu al 3 jaar met veel plezier als pyama of om in huis rond te scharrelen :p ga hem nu hopelijk wel gebruiken tijdens de bevalling

één maand geleden

Reactie op E0603

Aaah ja als je langer moet blijven dan snap ik sowieso wel dat je lange mou ...
Jaa dat is wel zuur! Deze mocht ik zelfs aan met de ruggenprik dus dat was heel chill.

één maand geleden

Reactie op joy12345

Jaa dat is wel zuur! Deze mocht ik zelfs aan met de ruggenprik dus dat was ...
Ja ik mocht dat ook, maar ik was niet eens meer in staat om te zeggen dat ik dat jurkje had en aan wilde en het kon me allemaal kennelijk ook niet genoeg meer schelen🤣

één maand geleden

Iemand het bevallingsjurkje van het bevaljurkje toevallig aangeschaft? En dan de gewone of de ziekenhuisproof?

één maand geleden

Er zijn nu zoveel mogelijke vragen ontstaan haha, het wordt een opsomming. - zoontje: ik neem maat 44 en 50 mee. Ik maak mijn kinders niet zo groot. En een lekker dik jasje voor de reis terug. - ik maak het geen heel speciaal setje, wat ik dan mooi vind is gelijk duur en ze groeien er vlot uit. - ik beval in een shirt van mijn man, of shirt van mezelf met knoopjes of een groot katoenen pyjamajurk (eigenlijk geen positiekleding haha). Net wat er even niet in de was zit. Ik eindig toch weer naakt denk ik. - Naar huis: trainingsbroek en zachte trui!!

één maand geleden

Reactie op Joline-1

Iemand het bevallingsjurkje van het bevaljurkje toevallig aangeschaft? En d ...
Ik heb er zelfs 4 🫣 heb de gewone. Ben er niet in bevallen bij de eerste, ik wilde niks op m'n lijf. Maar heb er echt in gewoond in de weken erna. Ideaal met de nachtvoedingen. De stof is heerlijk zacht en ze zitten heerlijk! Tipje is om op Vinted te kijken, staan ze regelmatig op.

één maand geleden

Reactie op Joline-1

De gewone bij de eerste aangehad. Heb er 2 en slaap er vaak nog steeds in. Ideaal

één maand geleden

Reactie op Joline-1

Yes! Ik had 5 jaar geleden de 'gewone' met kortemouw heb hem na mn bevalling gedragen als 1e schone outfit en daarna nog weken regelmatig in huis in geleefd vooral de eerste 2 weken (herstel keizersnee) toen ook snel een 2e gekocht omdat ze als pyjama ook fantastisch zijn. Bij de 2e (2 jaar geleden) een nieuwe besteld om als jurkje te dragen en de oude 2 waren ook nog goed die gebruikte ik als pyjama. Nu 3e ronde heb ik nog 1 liggen die ik als pyjama kan gebruiken en heb nu omdat t winter is 2 lange varianten gekocht, extra lang en langemouwen want vind het vooral heerlijk om in te leven vlak voor en na de bevalling. Ook bezoek ontvangen voelt gelijk alsof ik aangekleed ben. Ik krijg weer een keizersnee maar dan is het in mijn ziekenhuis niet toegestaan om de ziekenhuis variant aan te hebben, dan krijg ik gewoon een schort van hen.