22 Reacties

één maand geleden

Hemnes grote variant. Geen tips verder, niets meer of harder nodig dan hiervoor

één maand geleden

7-delige zwangerschapsondergoedset met hoge taille Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! -edit mod Eliza- link weggehaald, niet toegestaan Beste zwangerschap ondergoed EVERRR(met overdreven stem😂)

één maand geleden

Wij hebben de grote hemnes commode ook! Moet verder bijna alles nog kopen haha dus ik lees even mee.

één maand geleden

Reactie op Shiloh

7-delige zwangerschapsondergoedset met hoge taille Ik heb geweldige product ...
Hahahah komt ie snelll binnen ook?

één maand geleden

Reactie op M_1986

Hemnes grote variant. Geen tips verder, niets meer of harder nodig dan hie ...
Ja ik twijfel tussen de kleinere of grotere variant. Maar wil de hemnes ook aanschaffen en de knopjes veranderen

één maand geleden

Wij hebben de kleine hemnes kast en een ikea pax kast 😊

één maand geleden

Reactie op aaaa_

Die knopjess zijn super leuk, van waar zijn die? Ja ik wilde ook voor de kleine variant gaan.

één maand geleden

Reactie op ssoutje

Die knopjess zijn super leuk, van waar zijn die? Ja ik wilde ook voor de kl ...
Ik heb het bij Shein gekocht!

één maand geleden

Reactie op ssoutje

Hahahah komt ie snelll binnen ook?
Ja bij mij waren ze binnen 6 dagen😁

één maand geleden

Wij hebben de zwart/bruine hemnes, toevallig vandaag gehaald. En nog aan het wachten op gouden knopjes van Temu. Had hiervoor de kleine Hemnes, maar nu met kleine van dalijk 19 maanden en Newborn is de grote versie denk ik wel fijner. Beide in de luiers enzo :) En vond dit filmpje op YouTube voor wat mommy influence voor de indeling. Altijd leuk de eerste weken bij mij is het na een paar maanden meestal gewoon weer een zooitje in die lades:) https://youtu.be/_d17Xs-slfM?si=mnHV4MZTVLqb-lfF

één maand geleden

Ik had echt bijna alles al weggedaan na de vorige zwangerschap. Maar wat ik nu weer heb aangeschaft, en persoonlijk niet zonder kan: - dubbele elektrische handsfree borstkolf Vulpes Goods - babynestje - co-sleeper - draagzak Ergobaby ( die hadden we nog gebruiken we nog voor de jongste maar een extra gekocht voor m’n partner in de kleur die hij nu mooi vind ) dan kunnen we beide tegelijk dragen. - inbakerzakken met klittenband

één maand geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/oxo-tot-doekjesverdeler-billendoekjesdoos-billendoekjes-houder-billendoekjesbox-wipe-box-vochtige-doekjes-houder-wit-grey/9200000094957145/ deze doekjesverdeler. Duur maar scheelt zooooveel frustratie met die kl*te doekjes die altijd met z’n tachtigen tegelijk uit de verpakking komen 😅

één maand geleden

Reactie op aaaa_

Zo mooi rustig! Wij hebben de commode ook en twijfelen over de kastkleur. Welke deuren zijn dit?

één maand geleden

Reactie op ssoutje

Ja ik twijfel tussen de kleinere of grotere variant. Maar wil de hemnes ook ...
Ik heb de knopjes hetzelfde. Maar wij hebben geen kledingkast op de babykamer , vandaar keuze voor de grote variant.

één maand geleden

Reactie op iFlower

https://www.bol.com/nl/nl/p/oxo-tot-doekjesverdeler-billendoekjesdoos-bille ...
Hier komen ze keurig 1 voor 1 uit de verpakking hoor.

één maand geleden

Ik heb de kleinere variant van de Hemnes.

één maand geleden

Hi, Linkjes van Shein zijn niet toegestaan op het forum. Let hier alsjeblieft op. :) Ik zal om deze reden wat linkjes weghalen. Liefs, Eliza

één maand geleden

Reactie op lotteee15

Zo mooi rustig! Wij hebben de commode ook en twijfelen over de kastkleur. W ...
Het heet Grimo :)

één maand geleden

Wij hebben de Levi XL commode van de van Asten babystore. Heerlijk ruim ding 👏🏻

één maand geleden

Wij hebben de Hemnes met drie lades, en dan de nieuwe gele editie! Zo vrolijk 🥰