10 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik heb 3 lades
Bovenste la liggen; luiers, doekjes, rompers, sokjes en mutsjes
Middelste la; hydrofielen doeken en aankleedkussen hoezen
Onderste la; alles wat het bedje betreft, moltons, hoeslakens etc
De rest ligt in de kledingkast van de kleine! Maarja, kan ook zo zijn dat ik over 2 weken alles weer omgooi 馃槀 maar tot nu toe heb ik het zo!
茅茅n maand geleden
Ik had bij m'n eerste vrij snel spijt dat ik geen kleding in de commode had gelegd en dat toen alsnog gedaan in de kraamweek. Ik zou aanraden mandje op commode met 1 pak doekjes en wat losse luiers, billenzalf, thermometer. Bovenste la commode dan rompers, kleding, paar hydrofielen en spuugdoekjes.
De lades lager kan je dan dingen zoals beddengoed, badcapes, andere dekentjes, doeken etc, een klein voorraadje luiers en doekjes. Maar iedereen zal zo zijn eigen voorkeuren hebben hoe je het prettig vindt haha.
茅茅n maand geleden
Wij hadden de kledingkast bijna naast de commode staan dus daarom geen kleding in de commode. (ook maar 1 la en eronder deurtjes). Misschien dat ik het deze keer wel in de commode doe omdat de kast ergens a eerst staat.
Overigens heb ik vorige keer in de kraamweek alles verplaatst naar onze slaapkamer, omdat we voornamelijk vanuit daar leefde en de babykamer helemaal niet gebruikte. Dus misschien heb je daar nog wat aan 馃檴
茅茅n maand geleden
Je kan niet veel verkeerd doen, als je maar geen moment hebt dat je je kind onbeheerd moet laten.
Stop geen gesloten voorraad in de commode van spullen die je vlug met 1 hand nodig hebt.
Hier 3 lades:
1. Rompers, hydrofiele doeken, spuugdoekjes en stapeltje luiers
2. Kleding, mandje met sokjes, mutsjes
3. Handdoeken, beddengoed, grotere hydrofiele doeken en aankleedkussenhoezen.