Hey ladies,
Ik ga naar het concert van Taylor Swift. Ik heb de Vip staankaarten en onderdeel van de VIP is dat je eerder naar binnen mag. Ik zou dan bijna 17 weken zijn.
Zouden jullie zwanger in die periode naar een concert gaan met staankaarten?
Zou het even bij de VK checken voor de zekerheid. Vanaf een bepaald punt in de zwangerschap wordt het afgeraden, maar geen idee met hoeveel weken. Maar als het volgens de VK prima is zou ik ook lekker gaan. Super gaaf concert 👍
Ik ben bij mijn vorige zwangerschap met 30 weken naar de Streamers geweest. Een beetje uit de echte drukte blijven en dan kan het prima als je je goed voelt
Ja! Vooral z’n concert kan wel vind ik. Je draagt een kindje je bent niet z ...
Jaa dat is ook weer zo natuurlijk! 🤣
Ik had gehoord dat het vanaf een bepaald aantal weken misschien wel gehoorbeschadiging kan opleveren bij de baby 😊
Ik ga ook naar Taylor Swift en ben ook zwangerrrrrrr - ook staanplaatsen, doorbijten!!!!!!!! En anders ff pauze op de grond zitten hoor, we komen er wel :)
Ik zou ook even aan je verloskundige vragen vanaf welke week dit gehoorschade aan je baby kan brengen. Ik heb namelijk ergens gelezen vanaf week 17 niet meer naar concerten gaan ivm mogelijke gehoorschade en stress voor je baby.