22 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor waarom niet? 😊

2 jaar geleden

Ja ik zou het ook doen, leuk!

2 jaar geleden

Ja! Vooral z’n concert kan wel vind ik. Je draagt een kindje je bent niet ziek haha ook al zien mensen het vaak wel zo 😂

2 jaar geleden

Zou het even bij de VK checken voor de zekerheid. Vanaf een bepaald punt in de zwangerschap wordt het afgeraden, maar geen idee met hoeveel weken. Maar als het volgens de VK prima is zou ik ook lekker gaan. Super gaaf concert 👍

2 jaar geleden

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap met 30 weken naar de Streamers geweest. Een beetje uit de echte drukte blijven en dan kan het prima als je je goed voelt

2 jaar geleden

Reactie op Mo199924

Ja! Vooral z’n concert kan wel vind ik. Je draagt een kindje je bent niet z ...
Jaa dat is ook weer zo natuurlijk! 🤣 Ik had gehoord dat het vanaf een bepaald aantal weken misschien wel gehoorbeschadiging kan opleveren bij de baby 😊

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom37

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap met 30 weken naar de Streamers geweest. ...
Jaa dat was ook mijn gedachte, vriendin waar ik mee ga is uber fan en wilt juist vooraan staan 🙈 wie weet kan ik haar verwachtingen wat bijstellen.

2 jaar geleden

Reactie op sabdebab

Jaa dat is ook weer zo natuurlijk! 🤣 Ik had gehoord dat het vanaf een bep ...
Jaa zoiets had ik ook vernomen, weet ook niet hoe hard dat staat haha maar denk voor nu dat het nog kan! Veel plezier 🤩

2 jaar geleden

Ik ga ook naar Taylor Swift en ben ook zwangerrrrrrr - ook staanplaatsen, doorbijten!!!!!!!! En anders ff pauze op de grond zitten hoor, we komen er wel :)

2 jaar geleden

Ik ga in augustus ook maar de Teskey Brothers en naar Justin Timberlake.. we mogen zelf ook nog wel een beetje genieten toch? 😊

2 jaar geleden

Reactie op bootjuh

Ik ga ook naar Taylor Swift en ben ook zwangerrrrrrr - ook staanplaatsen, d ...
Jaa ik heb er zo’n zin in!! En het ligt dus ook enorm aan hoe goed je je voelt op dat moment.

2 jaar geleden

Reactie op Kruumelke

Ik ga in augustus ook maar de Teskey Brothers en naar Justin Timberlake.. w ...
Jaa we mogen zeker ook nog wel genieten 🎉

2 jaar geleden

Ik zou ook even aan je verloskundige vragen vanaf welke week dit gehoorschade aan je baby kan brengen. Ik heb namelijk ergens gelezen vanaf week 17 niet meer naar concerten gaan ivm mogelijke gehoorschade en stress voor je baby.

2 jaar geleden

Ja hoor ik ben met mijn vorige zwangerschap mat 32 weken nog naar de vrienden van Amstel live geweest

2 jaar geleden

Reactie op Engelien1994

Ja hoor ik ben met mijn vorige zwangerschap mat 32 weken nog naar de vriend ...
Aahh super!

2 jaar geleden

Op internet las ik dit (werk in de horeca met grote feesten dus had het ook al opgezocht) ‘De buikwand houdt nauwelijks lawaai tegen. De oren van de foetus zijn na drie, vier maanden al ontwikkeld. Bij 102 decibel, niet abnormaal bij een festival, krijgt zo’n ongeboren kind ook 97 decibel te verwerken’, aldus Bart Vinck. Te veel dus, zowel voor ons als voor de baby. https://www.goedgezind.be/zwanger/gehoorschade-bij-baby/#:~:text=Zwangere%20vrouwen%20mogen%20niet%20werken,blootgesteld%20worden%20wordt%20sowieso%20afgeraden.

2 jaar geleden

Ik ga ook naar Taylor Swift concert 😍 zoals hier gelezen, ga ik ook bij VK vragen of dit wel mag.

2 jaar geleden

Reactie op BrittWB24

Op internet las ik dit (werk in de horeca met grote feesten dus had het ook ...
Dankjewel ik ga dit even doorlezen 😊
Ik ga morgen🥳🥳 Mijn verloskundige wenste mij veel plezier! Zolang ik maar niet voor de boxen ging staan en rust nam wanneer nodig👌

vorig jaar

Ja hoor! Vorige week de hele avond bij Guus Meeuwis gestaan! Fantastische avond gehad! Veel plezier!