Ik ben morgen 36 weken en heb sinds een aantal dagen continu aanhoudende buikpijn onderin mn buik, zo’n beetje ter hoogte van de onderkant van mn baarmoeder. Geen (indalings)weeën dus, want het komt en gaat niet maar is de hele tijd aanwezig. Voelt als stevige menstruatiepijn en het is dusdanig pijnlijk dat ik merk dat ik op m’n ademhaling ga letten en echt moet gaan liggen. Afgelopen week 1x een echte wee gehad, maar daar bleef het bij. Voor de rest van de tijd is het dus dat continue pijnlijke gevoel. De baby beweegt overigens wel goed.
Van de VK te horen gekregen dat ik 48uur bed rust moet houden en sindsdien is het weggetrokken.
Echter… zodra ik nu even sta (bv om te douchen) komt het weer terug. Ik kijk het morgen, na mn verplichte 48uur rust, even aan als ik weer wat actiever ga doen.. mocht het weer terugkomen bel ik de VK.
maar ben heel benieuwd… Iemand een idee? Ik herken dit niet van mn eerste. Vraag me af wat het in vredesnaam kan zijn, ook omdat het als ik actief bezig ben continu aanwezig blijft