12 Reacties

2 dagen geleden

Natalis.nl verkoopt allerlei kraam producten. Ook de cordring

2 dagen geleden

Cordring had ik vorige x gewoon bij de verloskundigepraktijk gekocht voor ik geloof 2 euro ofzo. Die zat niet standaard in het kraampakket toen

2 dagen geleden

Ik heb hem in 2020 online ergens gekocht. In 2022 bij de verloskundige en dit jaar zei de verloskundige eerst in kraampakket te checken omdat het daar vaak al standaard was een anders zat er in hun tas wel 1. Nu zit het bij mij ook in mijn zelf aangeschafte kraampakket

2 dagen geleden

Check even bij je verloskundige. Kans is groot dat je die bij hun kunt kopen. In 2021 heb ik ‘m online besteld, maar geen idee meer waar precies

2 dagen geleden

Bol.com!

2 dagen geleden

Maar is dit verplicht te bestellen?

2 dagen geleden

Ik ben ook niet aanvullend verzekerd maar wel gewoon een gratis kraampakket aan kunnen vragen.

2 dagen geleden

Ik heb mijn cordring van dalalounatuurlijk. Heb de latex vrije omdat ik zelf een latex allergie heb.

één dag geleden

Reactie op melxsss

Maar is dit verplicht te bestellen?
Nee maar als je thuis bevalt is het wel de bedoeling dat je zelf zorg voor een kraampakket. Hierin zit dan of een navelklem of een cordring. Navelklem wordt steeds minder vaak gebruikt en vind ik zelf groot en onhandig. Ik denk wel dat de verloskundige altijd wat in haar tas heeft zitten voor noodgevallen.

één dag geleden

Reactie op Judith81

Check even bij je verloskundige. Kans is groot dat je die bij hun kunt kope ...
Ik kreeg m. Zelfs bij de laatste bevalling, niets voor hoeven betalen. Dus echt even aan je verloskundige vragen.

één dag geleden

Reactie op Judith81

Nee maar als je thuis bevalt is het wel de bedoeling dat je zelf zorg voor ...
Moet je dit niet sws hebben voor je kraam week ? Want mijn kraam hulp vroeg er naar en ik ben medisch 🤷🏼‍♀️ anders moet je alsnog de inhoud zelf aanschaffen