Hoi, ik ga mijn kraampakket zelf bij elkaar zoeken omdat ik gewoon simpelweg gigantisch veel heb gekregen en als ik dus het pakket zou bestellen de helft dus niet gebruikt word. (Mijn zorgverzekering vergoed dit niet omdat ik niet aanvullend verzekerd ben)nu is mijn vraag waar hebben jullie je cordring vandaan als je deze zelf hebt gehaald?
Ik heb hem in 2020 online ergens gekocht. In 2022 bij de verloskundige en dit jaar zei de verloskundige eerst in kraampakket te checken omdat het daar vaak al standaard was een anders zat er in hun tas wel 1.
Nu zit het bij mij ook in mijn zelf aangeschafte kraampakket
Nee maar als je thuis bevalt is het wel de bedoeling dat je zelf zorg voor een kraampakket. Hierin zit dan of een navelklem of een cordring. Navelklem wordt steeds minder vaak gebruikt en vind ik zelf groot en onhandig. Ik denk wel dat de verloskundige altijd wat in haar tas heeft zitten voor noodgevallen.
Nee maar als je thuis bevalt is het wel de bedoeling dat je zelf zorg voor ...
Moet je dit niet sws hebben voor je kraam week ? Want mijn kraam hulp vroeg er naar en ik ben medisch 🤷🏼♀️ anders moet je alsnog de inhoud zelf aanschaffen