11 Reacties

16 dagen geleden

Hey hoi! Cordring was er bij ons gewoon binnen week er van af en veel makkelijker met de luier vond ik zelf. Dus zeker deze keer weer cordring

16 dagen geleden

Ik heb ook positieve ervaring met de cordring en ga ik nu ook weer voor

16 dagen geleden

Ik heb ook positieve ervaringen met de cordring en ik vond het stinken wel meevallen.

16 dagen geleden

Cordring bij de oudste gebruikt. Was top! Geen stank gehad en het stompje viel er vrij snel af.

16 dagen geleden

Ik heb ook een coordring gebruikt bij me eerste en ook bij deze. Het kan zijn dat het navelstompje er wat langer aan blijft omdat er minder aan getrokken word. Met een navelklem zit het eigenlijk altijd verkeerd waardoor er meer wrijving en druk op staat en het daardoor sneller los laat. Het stinken heb ik zelf nooit zo ervaren

16 dagen geleden

Bij me zoontje 2 jaar geleden zei het ziekenhuis dat ze geen codering zetten. Vanwege dat ze vaak los schieten.

16 dagen geleden

Ik heb bij de oudste een navelklem gebruikt en de 2e een cordring. Cordring is praktischer met verschonen. En verder echt geen verschil gemerkt. Bij mij zit deze nu wel in het kraampakket, weet niet hoe het zit in de ziekenhuizen. Als je m thuis hebt en niet in het ziekenhuis, kan je altijd vragen de navelstreng wat langer te laten, dat je eigen vk de Cordring er alsnog op kan zetten

16 dagen geleden

Bij mijn oudste (jan 2023) hebben wij de cordring gebruikt. Op haar dag 3 is de navelstomp afgevallen. Het stinkte helemaal niet. Er ontstond ook een hele mooie mini naveltje bij mijn dochtertje. Ik weet dat het genetisch bepaald is, hoe het uitziet en wanneer het navelstompje afvalt, maar ik deel mijn ervaring om de horrorverhalen even relativeren 😉👍 Het kan ook heel erg meevallen met de cordring. Ik denk dat get enige verschil met navelklem is je eigen gemak bij het verschonen en inderdaad of het bij jou in de kraampakket zit en of het in het ziekenhuis beschikbaar is of wel of niet gezet wordt (omdat het nog vrij nieuw is). 😉 De rest is echt een kansspel. 😉 Ik was blij ermee bij het verschonen en het eind resultaat viel reuze mee, dus ik laat het weer plaatsen door het ziekenhuis. (ik moest het bij de eerste kopen voor een paar euro, nu heb ik het in de kraampakket al gehad)

16 dagen geleden

Wij hebben bij de eerste cordring gebruikt. Was er inderdaad binnen 1 week Af en vond het niet stinken. Ging ook veel makkelijker met luier verschonen enzo. Dus voor de 2de doen we het ook

12 dagen geleden

Bij de 1e navelklem en 2e cordring. Vond cordting zelf veel prettiger. Niet zo lomp en leek me voor de kleine ook comfortabeler. Gaan nu dus weer gewoon voor cordring

12 dagen geleden

Een cordring vind ik zelf fijn, omdat het praktisch is met verschonen en het lijkt me dat het voor de baby ook comfortabeler is. Let er wel op dat niet alle ziekenhuizen een cordring in huis hebben en je daar vaak extra voor moet betalen (zou hier navraag naar doen).