488 Reacties

6 maanden geleden

Meestal at ik gewoon een boterham kaas, maar nu moet er ook per se komkommer bij op. 🤣

6 maanden geleden

Pfff ik (vr)eet echt alles wat los en vast zit. Als dit zo doorgaat ben ik over paar maand een olifant

6 maanden geleden

Mijn craving? Vers fruit en verse jus! Ik denk erover alcohol vrije cocktails te gaan maken van fruitsappen 🤭

6 maanden geleden

Aardbeien! Behoorlijke afkeer tegen dingen met aardappelen want krijg nu tijdens het avondeten al snel maagzuur. Vandaag maar witlof en 1,5 uur later een tosti gegeten om de boel wat te verspreiden

6 maanden geleden

Reese's!

6 maanden geleden

Tomatensoep en yoghurt😍

6 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Klein probleempje hier. Kan vrijwel niks meer uitstaan qua eten, behalve br ...
Als dat het enige is wat je binnenkrijgt dan beter dat dan niks denk ik maar. Tonijn is idd niet aan te raden maar dan moet je wel heel veel er van eten mocht het slecht zijn. Zo is het mij verteld

6 maanden geleden

Ik wordt nu wakker en wil vissticks hebben!🤣

6 maanden geleden

Vlaflip 😅

6 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Ik kan na 17:00 uur dus niks meer eten.. dan ben ik zo misselijk en m’n eet ...
Ik heb dit zelf ook… ik probeer vroeg te eten en dan eet ik 1/3 of misschien zelfs 1/4 van wat ik normaal eet. Het is wat het is. Mijn vk zei daarover wel het is belangrijk dat je iets eet. Het lukt mij wel om later nog crackers of iets met bv smeerkaas te eten 😂 dus dat doe ik dan maar

6 maanden geleden

Sinds een aantal dagen ineens ontzettend zin in mosterd bij m’n eten 🤨 (eet ik normaal nooit)

6 maanden geleden

Het enige avondeten wat ik nog kan eten is gekookte aardappels, diepvriesspinazie en jus. Dit eten wij normaal nóóit🙈😂 ik houd helemaal niet van Hollands eten. Maar nu enige wat ik kan eten

6 maanden geleden

Ik heb alleen maar zin in beschuit met gestampte muisjes 😂

6 maanden geleden

Reactie op DanielleLR24

Ik heb dit zelf ook… ik probeer vroeg te eten en dan eet ik 1/3 of misschie ...
Vervelend hè.. ik wacht nu totdat de misselijkheid weg is. Dus eet nu rond 19:00 / 19:30. Ook maar 1/3 van wat ik normaal eet. Als ik vol zit, dan moet ik ook echt stoppen anders begin ik te kokhalzen

6 maanden geleden

Reactie op ellebelj

Het enige avondeten wat ik nog kan eten is gekookte aardappels, diepvriessp ...
Dit heb ik met zuurkool. Vind het normaal verschrikkelijk maar gisteren per se gehaald en heb echt genoten

6 maanden geleden

Softijs!! Eet het normaal nooit maar sinds ik nu 2 en halve week weet dat ik zwanger ben heb ik 5x softijs op.🤣 Ik drink nooit koffie maar ik ben momenteel ook helemaal gek op de geur van koffie bonen!! Zit hele dag het liefst met me neus in die zak koffie bonen🤣🤣 Lang leven de zwangerschap dames!🤰🏼🩵🩷

6 maanden geleden

Hoi ik ben 6+2 dagen. En ik ben op dit moment helemaal weg van sambal in alles zetten, en een lekkere friet vol met jalapeño en Cheddarsaus heerlijkk

6 maanden geleden

De nergens zin in heid is vandaag ineens weg. Heb weer lekker kunnen eten. En nog steeds geldt dat ik wild wordt van sappig fruit. Nectarines zijn mijn volgende verslaving.

6 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

De nergens zin in heid is vandaag ineens weg. Heb weer lekker kunnen eten. ...
Ohh nu mega zin in nectarines door jouw bericht! 🤤 Maar kan mij niet voorstellen dat ze al lekker zijn??

6 maanden geleden

Reactie op xxxmvdbsvjxxx

Ohh nu mega zin in nectarines door jouw bericht! 🤤 Maar kan mij niet voor ...
Ik woon in het buitenland, warm klimaat, dus die nectarines zijn hier al zalig. 😁