488 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Huh, zit dat dan in de pannenkoeken of de poedersuiker?
In de kant&klare pannenkoeken! Het gaat om de bacterie Listeria.

6 maanden geleden

Reactie op DDIPS

In de kant&klare pannenkoeken! Het gaat om de bacterie Listeria.
Ik lees het inderdaad, wist hier niks van af.. Vorige week nog spelt pannenkoekjes op van appie🙈

6 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Ik lees het inderdaad, wist hier niks van af.. Vorige week nog spelt pannen ...
O shit dat zijn ook mijn favorieten

6 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Zal denk ik wel meevallen, want staat ook niet op ZwangerHap

6 maanden geleden

Kaas, mosterd, boterhammen!

6 maanden geleden

Reactie op stelk

Kaas, mosterd, boterhammen!
Ja kaaaas!!! 🧀 😍😍😍 hier ook haha

6 maanden geleden

Zure matten! Ik houd niet eens van snoep 🥲🥲 Echt vanaf kleins af aan niet meer gegeten, maar ineens MOEST ik het hebben 🤣

6 maanden geleden

Zijn er toevallig ook mensen zonder cravings? 🤔

6 maanden geleden

Ik heb ineens cravings zoals broodje ham met mosterd, of koude macaroni salade, augurk met ham, beschuit met speculoos, zijn allemaal dingen die ik niet snel zal kiezen als ik ergens trek in heb hahahha

6 maanden geleden

Craving naar vooral koud eten! Dus avondeten gaat er meestal met moeite in, maar ijskoud fruit of smoothie’s en salades heeerlijk! En alles wat zout is 😅

6 maanden geleden

Reactie op Moji94

Zijn er toevallig ook mensen zonder cravings? 🤔
Ja hoor! Vorige week heel veel zin in beschuit met muisjes. Dit 2x gegeten en toen had ik de neus alweer vol. Dus nee, ik heb ook geen cravings. Moet wel erbij zeggen dat ik ook echt geen eetlust heb. Hoe is dat bij jou?

6 maanden geleden

Reactie op Roosseboos

Ik heb 1,5 week geleden de gewone kant en klare pannekoeken gehad.. wist ook van niks!

6 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Ja hoor! Vorige week heel veel zin in beschuit met muisjes. Dit 2x gegeten ...
Oh goed om te horen! Geen eetlust lijkt me ook lastig. Ik heb verder wel gewoon zij in alles, maar dat heb ik normaal ook. Enige verschil is dat ik mezelf niet meer helemaal vol kan eten, dus het zijn kleinere porties om te voorkomen dat ik er beroerd van word. Wellicht komen de cravings later nog, maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

6 maanden geleden

Chocola, roomijs en broodjes kaas (was voor de zwangerschap al) nu nieuw aan toegevoegd: waterijs, broodje avocado

6 maanden geleden

Melk , broodje smeerkaas

6 maanden geleden

IJs ijs ijs 🍦

6 maanden geleden

buldak carbonara met cheddar en een gekookt ei (gebakken ei lust ik ineens niet meer 🤷🏽‍♀️) sushi met avocado, snoeptomaatjes en zure matten 🤤

6 maanden geleden

Nectarines 🤤

6 maanden geleden

Fruit,maar ook salami/pepperi. Wat dus enorm onhandig is aangezien dit goed verwarmd moet zijn voordat het volledig veilig is haha

6 maanden geleden

Reactie op kiwibuddy

Fruit,maar ook salami/pepperi. Wat dus enorm onhandig is aangezien dit goed ...
Heb ik ook haha! Eet normaal nooit varkensvlees en nu vind ik salami echt heeeerlijk