488 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb deze zwangerschap dat ik alle vlees vind stinken en anders smaakt. Wel vind ik aardappels heel lekker drijvend in smelt jus. Wel grappig ik zie zoveel verschillende cravings voorbij komen馃槀

6 maanden geleden

Hier ook nectarines, en ijskoude cola. En ik ben normaal helemaal geen cola drinker, sowieso eigenlijk nooit iets met koolzuur omdat ik anders zo鈥檔 opgeblazen buik ervan krijg馃槄

6 maanden geleden

Zure matten 馃槀 elk snoepje wat zoet zuur is eigenlijk

6 maanden geleden

Bueno, slagroomtaart en veel fruit. Bij de andere twee zwangerschappen was het vooral kaas, kippenvleugels en Optimel

6 maanden geleden

Momenteel heel veel zin in naturel chips 馃槀

6 maanden geleden

Grote loempia's met chilisaus 馃構馃構

6 maanden geleden

Reactie op Nugget 000

Zure matten 馃槀 elk snoepje wat zoet zuur is eigenlijk
Hmmmm zure matjes ik ook ineens ja. En die zure draculatanden. 馃い

6 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Ik ook En zoute cashewnoten 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op michelledd

Hier ook nectarines, en ijskoude cola. En ik ben normaal helemaal geen cola ...
Oh heerlijk een groot glas ijskoude cola. Ik wist niet dat het bestond maar ik drink nu cola zonder cafe茂ne van de Jumbo馃槉 best lekker

6 maanden geleden

Witte chocola, donker brood of volkoren crackers met roomboter en kaas. Waar ik voorheen mn dag moest beginnen met koffie heb ik daar nu gelukkig ineens totaal geen behoefte aan馃檲

6 maanden geleden

Reactie op michelledd

Hier ook nectarines, en ijskoude cola. En ik ben normaal helemaal geen cola ...
Ik dacht dat ik de enige was! Inderdaad cola cola cola.. voorheen dronk ik het amper en hou sowieso niet van fris. Nu gaan er flessen Fanta, cola en casis doorheen

6 maanden geleden

Cheesedippers 馃ぃ

6 maanden geleden

Reactie op Yometdebanjo

Paprika met heksenkaas
Dat is lekker馃槀 ook als je niet zwanger bent馃槀

6 maanden geleden

Misschien een klassieker maar augurken!!! Van die mini augurkjes die je in in een hap opeett. Lekker knapperig en zoetzuur. Heb vandaag 8 potten gehaald. Oeps

6 maanden geleden

Wit bolletje met bockworst. Of hema worst馃槀

6 maanden geleden

Reactie op txanoniem

Ik ook!! Vooral naturel idd

6 maanden geleden

Reactie op September21Baby

Misschien een klassieker maar augurken!!! Van die mini augurkjes die je in ...
8?? Haha

6 maanden geleden

Pizza, patat, komijne kaas met mosterd, alle warm eten moeten hete Turkse groene pepers bij. naturel of bugles chips, mini knakworsten. Het is deze keer echt heftig.. ik moet het ook echt hebben, als ik wat anders eet, dan heb ik nog steeds trek in het gene wat in mijn hoofd zit. En ik zal en moet het dan ook nog op eten. 馃槃馃槃

6 maanden geleden

Vitamine water 馃槀馃槀 valt dus nog mee hahs

6 maanden geleden

Alles wat zoet is馃檲