488 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb deze zwangerschap dat ik alle vlees vind stinken en anders smaakt. Wel vind ik aardappels heel lekker drijvend in smelt jus. Wel grappig ik zie zoveel verschillende cravings voorbij komen馃槀
6 maanden geleden
Hier ook nectarines, en ijskoude cola. En ik ben normaal helemaal geen cola drinker, sowieso eigenlijk nooit iets met koolzuur omdat ik anders zo鈥檔 opgeblazen buik ervan krijg馃槄
6 maanden geleden
Reactie op Nugget 000
Zure matten 馃槀 elk snoepje wat zoet zuur is eigenlijk
Hmmmm zure matjes ik ook ineens ja. En die zure draculatanden. 馃い
6 maanden geleden
Reactie op txanoniem
Momenteel heel veel zin in naturel chips 馃槀
Ik ook
En zoute cashewnoten 馃槀
6 maanden geleden
Reactie op michelledd
Hier ook nectarines, en ijskoude cola. En ik ben normaal helemaal geen cola ...
Ik dacht dat ik de enige was! Inderdaad cola cola cola.. voorheen dronk ik het amper en hou sowieso niet van fris. Nu gaan er flessen Fanta, cola en casis doorheen
6 maanden geleden
Reactie op Yometdebanjo
Paprika met heksenkaas
Dat is lekker馃槀 ook als je niet zwanger bent馃槀
6 maanden geleden
Misschien een klassieker maar augurken!!! Van die mini augurkjes die je in in een hap opeett. Lekker knapperig en zoetzuur. Heb vandaag 8 potten gehaald. Oeps
6 maanden geleden
Pizza, patat, komijne kaas met mosterd, alle warm eten moeten hete Turkse groene pepers bij. naturel of bugles chips, mini knakworsten. Het is deze keer echt heftig.. ik moet het ook echt hebben, als ik wat anders eet, dan heb ik nog steeds trek in het gene wat in mijn hoofd zit. En ik zal en moet het dan ook nog op eten. 馃槃馃槃