488 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Rebecca Boasman

Zure bomen, zoet zure haring, zoute drop en yumyum duck 🤷🏻‍♀️😂😂😂
Zoute drop ? Is niet goed toch als je zwanger bent??? Ik ben verslaafd aan drop maar durf het nu niet te pakken is mijn sterk afgeraden

7 maanden geleden

Kipnuggets en die La Vache Qui Rit smeerkaaspuntjes😅

7 maanden geleden

Komkommer, kaasstengels en vruchtencakei met kersen van de appie

7 maanden geleden

Mergpijpjes en kaas! Vet eten ook. Bij de 1e heb ik hier geen last van gehad😂

7 maanden geleden

Reactie op erris1988

Zoute drop ? Is niet goed toch als je zwanger bent??? Ik ben verslaafd aan ...
Ik at tijdens mijn eerste zwangerschap veel zoute drop om mijn bloeddruk omhoog te krijgen, ik heb nooit iets gehoord van de verloskundige. Mag je nu geen drop meer tijdens de zwangerschap dan?

7 maanden geleden

Hier vooral zin in groene salades, avocado’s en zeewier. En opeens een obsessie voor green goddess dressing, echt nog nooit eerder gegeten?! Vorige zwangerschap kon ik alleen maar eierkoeken eten door de misselijkheid. Dus ik geniet ervan nu het nog gaat 😆

7 maanden geleden

Boterham met pindakaas en vooral echt vet eten 😅

7 maanden geleden

Reactie op michelledd

Ik at tijdens mijn eerste zwangerschap veel zoute drop om mijn bloeddruk om ...
Je kunt van te veel drop een hoge bloeddruk krijgen. Dus als je bloeddruk laag is kan het prima, maar als deze aan de hoge kant is dan is het juist niet goed. Op ZwangerHap staat ‘neem niet meer dan 8 dropjes per dag’.

7 maanden geleden

Cravings naar paprika🤣🤣

7 maanden geleden

Ik ben heel erg 🤢, maar als ik dan honger heb dan vet! Heel veel vet eten 😂

7 maanden geleden

Jaja ik heb een nieuwe craving ontdekt haha 😂 een vers warm hard broodje en dat dan dippen in kip-samba salade van (ja specifiek die van Johma 😍), ohhhh heerlijk, een van de weinige dingen waar ik momenteel trek ik heb 🤷🏻‍♀️😂 terwijl bij mn vorige zwangerschap at ik kilo's Haribo snoepjes en had ik vooral zin in zoet.. zo gek hoe dat per zwangerschap zo verschillend kan zijn :)

7 maanden geleden

Dacht net aan dat ik genoeg calcium binnen moest krijgen en kreeg opeens veel zin in Cheese Dippers. Ben ze gaan halen. Is dat dan m'n eerste craving? 😄

7 maanden geleden

Chocolade 🤣

7 maanden geleden

Gewoon alles doorelkaar ik steek een boterham in mijn mond nadien opeens zin in dadels en dan zure augurken 🤣

7 maanden geleden

Alleen kaas!! Denk ‘s morgens als ik wakker word al aan kaas 😂😂

7 maanden geleden

Verse jus dit keer! Bij de zwangerschap van onze zoon at ik alleen maar oreo's de gehele dag. Gelukkig nu een gezondere craving 🙈

7 maanden geleden

Augurken gewikkeld in een plakje kipfilet 🤤

7 maanden geleden

Reactie op ramoon88

Verse jus dit keer! Bij de zwangerschap van onze zoon at ik alleen maar ore ...
Die had ik ook bij m’n dochter! Verse jus! 😆

7 maanden geleden

Blokjes kaas en blauwe smurfjes😂

7 maanden geleden

Zoveel zin in een cheeseburger van de mac (terwijl onze mac dicht is) dat ik moest huilen tijdens het avondeten omdat het geen cheeseburger is :)))) begint al goed