Hi dames!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Als het goed is ben ik morgen 5 weken zwanger van ons tweede kindje.
Hebben jullie al cravings?
Hier continue zin in gyoza’s 🥟😍
Ik zag vorige week in de koelkast aardbeien, daarna keek ik naar een zakje gerapste mozarella en ik dacht mhhh klikt niet slecht. Heeft de hele week in mijn hoofd gezeten, toch aan kunnen weerstaan 😅
Ik kan dus elke dag crispy chicken burgers op.. Wat ik heel raar vond was b ...
Haha dat heb ik ook!
Bij m’n dochtertje werd ik al misselijk aan de gedachte en vlees eten en daarna nooit meer terug naar hoeveelheid daarvoor. Sinds ik nu weer zwanger ben (6+3) heb ik alleen maar trek in biefstuk, ham, gehaktballen 😅 Ben ook benieuwd of het nu een jongen wordt 🤣
Hier dus echt streng voor me zelf, zin in van alles maar moet gluten, zuivel, soja, suiker, vet vermijden voor mn endometriose en trage schildklier anders krijg ik ontsteking reacties en die wil ik nu zoveel mogelijk voorkomen. ( na 2 miskramen gehad te hebben)
2 weken geleden riep ik hier nog 'broodje met kip samba!' nou ik kán echt geen brood meer zien of ruiken 🤢 op dit moment heb ik maar een craving: ijskoud fruit uit de koelkast 😍
Ik had in week 3 en 4 heeeel veel honger. Nu vooral een soort misselijk maar ook honger gevoel. Dus hele tijd tweestrijd wat ik dan ga eten. Het is vooral ijskoude Verse ananas in Griekse yoghurt met walnoten en ijskoud drinken (thee,brrr terwijl normaal drink ik 2 liter op een dag) alles wat warm is qua eten staat me tegen.
Gelukkig voornamelijk zin in fruit en andere lichte dingen, en naturel chips. Warme dingen staan me tegen, dus moet nog even iets fris’ vinden wat ook goed vult