488 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op LLLau
Heartbreaker naturel chips 😅
Hahah guilty pleasure ja! Dacht dat het aan mij lag maar die zijn nu ineens zoveel lekkerder🥹
6 maanden geleden
Sommige dingen proeven ineens naar lijm of smakeloos bij mij. Zoals fanta en eieren (terwijl ik normaal 3 eieren per dag at en er dol op was), vlees.
Ik ben ineens dol op watermeloen, salade van enkel komkommer en tomaat, en magnumijs, waterijsjes, aardbeien. Alles wat fris is.
Soms ook ineens erg zin in vettig in de zin van frieten en hamburgers.
Heb constant supertrek maar moet telkens in mn hoofd van alles afghan voordat ik iets vind waarvan ik zeg, ja dat wil ik eten.
6 maanden geleden
Reactie op roos9534
Oooh ja ik had dat ook met Fanta!
Grappig dat je dat herkent
6 maanden geleden
Pittig eten… (dit at ik ook voor mijn zwangerschap.) dus mijn lichaam kan er tegen. 😄 bij de eerste zwangerschap werd ik misselijk van pittig eten. Maar het kan nu echt niet pittig genoeg.. 😅 dat gaat een pittig kind worden… 🤪
6 maanden geleden
Lays Chili chips maar gelukkig is het vaak steeds leeg bij de Hoogvliet 🍀😂
6 maanden geleden
Na jullie coatings te hebben gelezen wil ik ALLES proeven!! Zelfs die aarbeien met kaas🤣
En dat is nou mijn probleem.... ik zie, lees of hoor iets met eten en sla dat gelijk op. 😂 mijn hoofd zegt dan "dat wil je!!"
Maar ik wil deze zwangerschap echt een beetje opletten op mijn gewicht. Dus ik hoop dat ik sterker ben dan dat stemmetje in mijn hoofd.
Voor nu ga ik opstaan en een CupASoup pakken 😅
6 maanden geleden
Reactie op Westland89
Lays Chili chips maar gelukkig is het vaak steeds leeg bij de Hoogvliet 🍀� ...
Bij onze Albert heijn helaas vaak toch een vol schap, moet me dan bedwingen om niet alles mee te nemen 😂
6 maanden geleden
Reactie op Motherofboys
Bij onze Albert heijn helaas vaak toch een vol schap, moet me dan bedwingen ...
Kun je niet wat opsturen 😉😉😉 (geintje natuurlijk hahahaha)