488 Reacties
6 maanden geleden
Deze waterijsjes 🤩, zelfde craving als bij de zwangerschap van mijn zoontje.
6 maanden geleden
Ik had vandaag zo In aan kibbeling vandaag! Ik het gekocht ik neem 3 happen, wat denk je? Net zo beroerd 🤣 bah niet weer voor mij
6 maanden geleden
Reactie op Jeacoline
Omg. Ik wil ze nu!!!!!!
Lekker!! Waar koop je die? Ik vreet me dood in die dubbel likkers water ijsjes
6 maanden geleden
Klein probleempje hier. Kan vrijwel niks meer uitstaan qua eten, behalve broodjes tonijnsalade, daar heb ik zo een enorme trek in. Ik weet dat tonijn niet zo goed is tijdens zwangerschap, maar ik eet het nu gewoon wel, want het is vrijwel het enige wat ik binnen kan krijgen. Hoe denken jullie hierover?
Voor de rest kan ik enkel watermeloen, komkommer, wortels en waterijsjes verdragen. 🥴
6 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Klein probleempje hier. Kan vrijwel niks meer uitstaan qua eten, behalve br ...
Ik zou het niet doen, ik heb in het verleden 3x een miskraam gehad en nu iets eten om vervolgens een miskraam te krijgen zou ik te allen tijde bij mezelf zoeken. Ongeacht of het wel/ niet met elkaar in relatie staat.
6 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Volgens mij is hier ook een vega variant van bij bijv. De AH. Kan je kant en klaar kopen of zelf maken met stukjes vega tonijn. Misschien komt het qua smaak wel best goed in de buurt zoals met veel vega producten tegenwoordig.
Ik zou wel echt proberen snel een vervanging te zoeken. Als dit het enige is wat je eet krijg je er denk ik veel van binnen. En tonijn wordt wel afgeraden.
6 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Maakt niet uit wat wij er van vinden. Als het het enige is wat binnen kan houden.. tja. Ik at tijdens mijn eerste zwangerschap rauwe spekjes (vraag mij niet waarom) was ook het enige wat ik kon verdragen. Kreeg zo tenminste een beetje zout binnen. Tja het is een risico Maarja soms is het roeien met de riemen die je hebt
6 maanden geleden
Ik kan na 17:00 uur dus niks meer eten.. dan ben ik zo misselijk en m’n eetlust is dan totaal verdwenen. Ik heb nu ook al een dikke week geen avondeten gehad. Iemand die dit herkent en wellicht tips heeft? Ik eet door de dag volkoren brood, yoghurt en fruit, maar dit is nooit voldoende natuurlijk..
6 maanden geleden
Reactie op sannestrijbos21
Ik kan na 17:00 uur dus niks meer eten.. dan ben ik zo misselijk en m’n eet ...
Als je dag het toelaat een keertje dingen die je normaal in de avond eet naar de middag verplaatsen? Dan weet je in ieder geval zeker dat het 17 uur een probleem is en niet het voedsel en heb je toch wat afwisseling in je eten. Verder denk ik vooral niet te veel stressen en bij te veel zorgen de verloskundige misschien bellen?
Lijkt me in ieder geval wel vet irritant en vervelend.