4 Reacties

één maand geleden

Dag lieve mama to be, Wat naar dat je vorige bevalling zo is gelopen. Het lijkt mij zo naar om daar mee te moeten worstelen. Veel liefs dus voor je verhaal. Ik volg de cursus en vind hem super! Bij mij in de app groep zitten veel vrouwen met ook geboorte trauma/bevallings trauma. De cursus helpt enorm om inzicht te krijgen in complicaties en interventies en hier bewust keuzes in te kunnen maken. Door regie te pakken, hebben en houden op je bevalling, kan heel helend zijn. Merk ik in ieder geval aan de andere dames in de groep. Ik ben super blij met zowel de inhoud, de zoom meetings en de appgroep. Je wordt zo gesteund aan alle kanten en heb echt idee dat het helpt zo mijn bevalling in te gaan. In week 32 kun je prima starten. Het is zo'n 10 uur aan leesvoer, dacht ik. Veel succes met je keuze en ik wens je een hele mooie bevalling toe♥️

één maand geleden

Ik zeg mama to be, maar je bent gewoon al mama natuurlijk. Excuses. Mijn brein ...🙈

één maand geleden

Ja absoluut waard! Ik vind het een topcursus

één maand geleden

Ik volg even, ik ben zelf 33 weken zwanger en ik twijfel ook al de hele zwangerschap om deze cursus te volgen, omdat mijn eerste bevalling ook wel wat traumatisch is geweest. Dikke knuffel voor jou! 🤎